anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi od allegro

Methrylis
#13 Ambasador#

Sprawa jest taka, że ktoś ukradł nam EANy i nasze, zarejestrowane w bazie GS1, użyto do zupełnie innych produktów, a konkretnie jakichś dachówek czy drewna. Z tego powodu nie mogę wystawić swoich produktów, czyli strojów aniołka. Pisałam w tej sprawie do allegro (nr zgłoszenia 45474984), ale ostatnią odpowiedź otrzymałam 19 października, w której przyznano mi rację i kazano czekać na rozwiązanie problemu. Tylko że problem nadal występuje. Co jeszcze mogę zrobić? Bo przez ten błąd nie jestem w stanie wystawić ofert!

Oto wszystkie eany i dowody na to, że należą do firmy e-price:

5905314124631 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124631
5905314124648 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124648
5905314124594 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124594
5905314124587 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124587
5905314124570 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124570
5905314124563 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124563
5905314124556 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124556
5905314124549 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124549
5905314124532 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124532
5905314124525 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124525
5905314124518 - https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05905314124518

 

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Methrylis dziękuję za sygnał, przekazałam powyższe oferty do weryfikacji przez nasz dział bezpieczeństwa. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Methrylis
#13 Ambasador#

@Sa_nova czy coś wiadomo w mojej sprawie?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Methrylis proszę Cie o cierpliwość - odpowiedź otrzymasz drogą mailową. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Methrylis
#13 Ambasador#

@RaBarbar_ka problem w tym, że na tę odpowiedź czekam od 19 października. Przyznacie, że to dość długo?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Methrylis przykro mi, że czas weryfikacji Twojej sprawy jest wydłużony 😕 Niestety nie jestem w stanie przyśpieszyć tego procesu. Proszę Cię o cierpliwość. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów