Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To teraz tak, nie chce zakładać 20 osobnych tematów. Czy możecie coś z tym zrobić, bo każdy produkt ma u nas brakujące rozmiary.
Wszystko mamy dostępne w rozmiarach od S, M, L, XL, XXL. Wielowariantowość działała poprawnie, a tutaj w każdym dosłownie każdym brakuje nam kilku rozmiarów....
Co poprawicie, to po kilku dniach znów to samo... wrzucam zdjęcia pierwszych 3 z danej grupy, ale reszta też nie działa prawidłowo
@PRZESZUKAJ_NET Uzupełnij proszę plik, który znajdziesz w tym artykule i prześlij go nam przez formularz.
@w_kiwi Żarty sobie robicie ze sprzedawców. Nie szanujecie naszego czasu i tym samym nie szanujecie nas.
Tak robie, a po kilku dniach znów jest to samo...
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zgłaszałem problem również poprzez formularz. Niestety nikt nie czyta tych zgłoszeń. Co odpowiedź to inna osoba z gotową formułką nie odnoszącą się do problemu. Najwidoczniej przeanalizowanie sprawy wykracza poza możliwości pracowników supportu.
Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na zadane pytania, ani w mailu, ani na forum. Nie otrzymałem żadnego wsparcia poza niepoważnym formularzem. Na tym forum jest sporo wątków dotyczących nieprawidłowego działania wielowariantowości jednak Allegro udaje, że problemu nie ma.
Dzień dobry, mamy dosłownie to samo, również kategoria odzież. Oferty, mimo że łączymy kolory i rozmiary w wielowariantowość, są rozłączanie i nie wyświetlaja się poprawnie. Do tego dochodzi fakt, ze przez to nie opłaca się promować ofert, bo kupujący i tak nie widzi co ma do wyboru. Temat z tą TABELKĄ przerabiamy od 1,5 miesiąca - kończy się na "przekazaniu do odpowiedniego działu" i cisza, a oferty jak nie były poprawnie wyświetlane tak nie są nadal. Potem pracownicy allegro przestają odpisywać totalnie olewając problem..
@Gold_Candy Czy możesz mi podać numer zgłoszenia, w którym nie było odpowiedzi?
Dzień dobry - zgłoszenie 39188032 - brak odpowiedzi od 14 dni. Zgłoszenie 39479882 - brak odpowiedzi od 5 dni.
@Gold_Candy Dziękuję, poprosiłam o pilną odpowiedź dla Ciebie.
Bardzo Pani dziękuję za odpowiedzi mimo, że dziś niedziela. Bardzo zależy nam na rozwianiu problemu wyświetlania wielowariantowosci, bo nie ukrywamy, że wpływa to negatywnie na sprzedaż..