Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak w temacie.W kategorii w której próbuję wystawić przedmiot EAN (GTIN) jest opcjonalny, jednak przy próbie stworzenia produktu wyskakuje okienko jak na zrzucie i przedmiotu wystawić nie można.Jedno przeczy drugiemu.
Czy możecie coś z tym zrobić?
Potem zdziwienie, że ludzie wpisują bzdury aby tylko przedmioty wystawić.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tylko tyle potraficie zrobić? Przenieśliście temat do działu do którego nikt nie zagląda, a odpowiedzi na problem który dotyczy wielu Sprzedających brak.
Może potrzebny hacker, co pole wywali - czasem takie coś da się generować w JS czyli serwer pole olewałby po całości.
Jak ktoś ma gotowca kompatybilnego z uBlock Origin/AdGuard to można zgłosić do listy "Polskie Filtry Elementów irytujących" - problem zniknie z PC (Windows 10 jak na screenie) i zostanie tylko na starym iOS (AdGuard niby dodał wsparcie skryptletów na iOS) i natywnej apce apk/ipa.
Swoją drogą dziwne, że brak opcji by moderatorki przepchały to przez wewnętrzny formularz do IT - raczej nie ma co oczekiwać, że podlinkują zgłoszenie co ma ze 2 lata i IT pomysłu brak.
@ART_FOTO Podziałam w tej sprawie, ale czy mógłbyś mi podać dokładną kategorię, w której próbujesz wystawić tę ofertę?
@_HolaOla_ Kategoria to
Problem nie istnieje od dzisiaj.Występuje cały czas i dotyczy tylko przedmiotów które trzeba dodać do katalogu, bo ich tam nie ma.
@ART_FOTO Dziękuję, będę działać w tej sprawie i jeśli dostanę jakieś informacje, wrócę tutaj.
@_HolaOla_ Dziękuję.Mam nadzieję, że temat nie pozostanie bez odpowiedzi tak jak wiele innych😑
@ART_FOTO Dostałam już potwierdzenie, że w tej konkretnej kategorii EAN jest warunkowo obowiązkowy. Dla ofert ze stanem "Nowy" wymagamy jego podania, ale dla przedmiotów używanych - nie.
@_HolaOla_ Niestety ale dla przedmiotów używanych (a tylko takie wystawiam), też wymagacie EAN, pomimo tego że tak jak na zrzucie jest to widoczne powinien być on opcjonalny.Coś jest nie tak z tym Waszym katalogiem, skoro informacja podczas wystawiania brzmi EAN (opcjonalnie), a w momencie kliknięcia "wystaw przedmiot" wyskakuje formułka "że jest obowiązkowy".
Może jednak odpowiedzialni za ten dział i kategorię zaczną coś w tym temacie robić, a nie udzielać tylko zbywających odpowiedzi, nie zapoznając się z tematem.
Do momentu gdy łączenie produktów z katalogiem nie było obowiązkowe, tworzenie nowych produktów nie stanowiło większego problemu.W momencie gdy stało się to obowiązkowe, stworzenie produktu graniczy z cudem.
@_HolaOla_ Proszę zwróć uwagę kolegom odpowiedzialnym za katalog, że niestety ale ich odpowiedzi są zbywające.Może niech któryś spróbuje wystawić coś w tej kategorii i wtedy zobaczy w czym jest problem.
@ART_FOTO "Może niech któryś spróbuje"
Przesadziłeś. Testowanie to jest dla jakichś słabeuszy. Prawdziwi eksperci jak ci z Allegro wszystko robią na produkcji!
Może wpisz EAN z parówek z biedronki. TO zadziała.
@krejzole Zadziała z wystawieniem.Tylko jak wytłumaczyć potem klientowi dlaczego otrzymał lustrzankę zamiast 400g parówek🤣🤣🤣
@Client:94057046 Mówisz ze za dużo wymagam? Chyba trzeba będzie "ekspertów" przeprosić 🤣😁🤣
@ART_FOTO Przekażę do kogo trzeba, ale w takim razie poproszę o zrzut całego ekranu, gdzie będzie widoczne, że w tej kategorii przy stanie "używane" obowiązkowy jest kod EAN.
@_HolaOla_ Proszę Cię bardzo.Niestety na jednym zrzucie nie można tego uchwycić(ekran za mały).Wszystko widoczne w trzech zrzutach. Kategoria, stan. EAN jak byk (opcjonalnie), wszystkie parametry uzupełnione, a pomimo tego przy próbie wystawienia wyskakują komunikaty jak na zrzutach.
Produktu oczywiście w katalogu nie ma, a utworzyć nowego nie można.
@ART_FOTO Dziękuję za te zrzuty, już działam dalej.
@ART_FOTO Podobnie jak AptekaNatolinska prawdopodobnie nie będziesz zadowolony z wieści, które mam dla Ciebie, ale dostałam już potwierdzenie, że problem jest nam znany, analizujemy go i wraz z zespołami technicznymi szukamy najlepszego rozwiązania. Na tę chwilę niestety go nie mamy, więc jedyne wyjście z tej sytuacji to Allegro Lokalnie, gdzie nie ma takich mechanizmów.
@_HolaOla_ Rozwiązanie jest zawsze.Trzeba zrezygnować z bubla który kumuluje same problemy.Allegro o wiele lepiej funkcjonowało, gdy nie było katalogu.Kiedyś wszystko hulało lepiej.
Za propozycję korzystania z AL dziękuję ale jakbym miał do wyboru tylko taką opcję, wolałbym przenieść się na inną platformę.
A może byś podziałała również i w mojej sprawie , bo krew zalewa i szlag mnie trafi a rodzina wytoczy wam sprawę o straty moralne na zdrowiu, moim oczywiście.
Znów te specjalisty od pożal sie Boże produktyzacji, odłączyły mi produkt w aukcji 11892232223. Pisałam o tym https://spolecznosc.allegro.pl/t5/katalog-produktów/odlączanie-produktu-od-katalogu/m-p/456768#M2089
Ale bez żadnej reakcji z waszej strony.
Reasumując:
1/ EAN ma produkt zbiorczy a 24 szt
2/ producent pozwala na sprzedaz pojedyńczych butelek z kartonu zbiorczego
3/ Pojedyncze butelki NIE MAJĄ EANu.
4/ Producent NIE PRZEWIDUJE i NIE NADA EANu pojedyńczym butelkom.
5/ Allegro ma kartę katalogu z EANem opakowania zbiorczego i dla pojedyńczej sztuki -> patrz link wyżej, tam jst psc.
6/ łączę z tą właśnie kartą.
7/ DLACZEGO DO JASNEJ ANIELKI TO D.... ALLEGRO ODŁĄCZA MOJ PRODUKT OD SWOJEJ KARTY?????
8/ sytuacja powtarza się regularnie od dwa miesiące albo szybciej i polka zaczyna się od początku.
9/ zaraz ponownie przyłączę produkt do tej karty i znów do przodu.
10 moglibyscie cos zdziałac.!!!! Inne portale sprzedazowe w tej sytuacji dopuszczają brak EANu lub EAN z samych zer.
Jesli przeniesiesz tego posta na dział katalogi, znów napiszę tutaj, aż w końcu zapędzicie swoje mózgi do roboty.
@AptekaNatolinska Jasne, już analizuję gdzie dokładnie leży problem i działam. Jak tylko dostanę wieści w Twojej sprawie, dam tutaj znać.