Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogliśmy wznowić oferty płyty Amica PIH6541PHTSUN HC 3.0 (EAN 5906006216061), bo rzekomo błędy i mamy poprawić je. No to spojrzeliśmy co tam naklepaliście w katalogu i... włos się jeży na głowie. Prawidłowe parametry zmieniliście na błędne, od góry do dołu.
No to lecimy po kolei. Najpierw model. Model płyty to PIH6541PHTSUN HC 3.0 na poniższym screenie ze strony producenta zaznaczony na zielono. Na czerwono oznaczony jest nr SKU/index, w Waszym języku produktyzacji jest to kod producenta nie model.
Następna bzdura wprowadzona przez Was to wykonanie płyty, wszystkie płyty elektryczne Amiki mają szkło ceramiczne, szkło zwykłe, czy raczej hartowane występuje jedynie w płytach gazowych.
Lecimy dalej - dodaliście do obramowania szlif. To albo proste krawdzie, albo szlif nie jedno i drugie.
Poniżej zdjęcie płyty, czy drogie Panie @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ mogłyby wskazać, na której krawędzi ten szlif się znajduje?
Ale nie zatrzymujemy się, lecimy dalej - wysokość produktu i moc. I które dane są prawidłowe, te co do tej pory były, czy nowo wklepane bzdury?
No i na deser mamy liczbę poziomów mocy. Rozumiem, że członek zespołu od produktyzacji podjedzie do każdego Kupującego przerobić tą płytę i dołoży brakujące 3 poziomy mocy?
Tu link do strony producenta, z której pochodzą screeny - Płyta indukcyjna PIH6541PHTSUN HC 3.0 Amica
Na deser mamy jeszcze w "cechach dodatkowych" dopisane "wbudowany wyświetlacz". Przecież wyświetlacz jest wymieniony w sekcji "komunikacja". W poradniku dotyczącym wystawiania oferty, instruujecie sprzedawców, by nie powielali w "cechach dodatkowych" informacji już wcześniej podanych w parametrach. To narysujcie to może jeszcze Waszym pracownikom od katalogu/produktyzacji.
Jak długo będziecie kłamać, że zablokowaliście możliwość zgłaszania błędów bo macie wiarygodne dane od producenta? Jak długo cały zespół od produktyzacji pod światłym przewodnictwem @k_owczarek1 będzie wprowadzał bałagan do katalogu i wprowadzał w błąd konsumentów? Jak długo zatrudniani tam będą ludzie nie wiedzący kompletnie nic o produktach, którymi się "opiekują" i nie potrafiący zweryfikować błędów? Pewnie do czasu jak w końcu UOKiK się tym zainteresuje lub sprzedawca wywalczy odszkodowanie za WASZ katalog i błędy WASZYCH pracowników w nim zawarte.
@AGD-RTV-IT Skierowałam zgłoszenie z prośbą o poprawienie błędów w tym produkcie. Wrócę do Ciebie z informacją.
@w_kiwi czy błędy zostały już poprawione?
Jeżeli chodzi o moc płyty to rozumiałbym jakby było podane 7,4 kW (zaokrąglenie do jednego miejsca po przecinku), ale mamy 7,40 kW (czyli dwa miejsca po przecinku).
Natomiast co do stopni mocy, to tego nie da się w żaden sposób uzasadnić.
@pecela zamiany prawidłowych danych na błędne w żaden sposób nie można uzasadnić. I jeszcze zablokowanie formularza zgłaszania błędów, bo "otrzymaliśmy wiarygodne dane od dostawcy". Oj kręcą bat na siebie tym.
My już dostaliśmy zielone światło od właściciela na napisanie oficjalnej skargi na wprowadzanie w błąd konsumentów do UOKiK. Znajdzie się tam wszystko - błędne dane w katalogu i blokada zgłaszania błędów, ukrywanie czasu realizacji zamówienia podanego przez sprzedawcę i wprowadzanie w błąd poprzez prezentowanie swoich wróżb odnośnie dostawy, utrudnianie kontaktu z Kupującym poprzez chowanie numeru telefonu oraz maila do sprzedawcy, blokowanie maili przez centrum wiadomości, niedostarczanie wiadomości poprzez nieokreślone bliżej błędy w komunikacji ze skrzynką odbiorcy itp... Lista załączników z wydrukowanymi dowodami, w tym wątkami z AG zajmie całkiem spory karton.
Jak płyta ma moc 7,35 kW, a w formularzu można wpisać 7,3 lub 7,4 kW, to niestety zgodnie z zasadą zaokrąglania liczb należałoby podać 7,4 kW. Ale jak napisałem, w formularzu można bez problemu wpisać 7,35 kW, więc to tłumaczenie odpada.