Na Allegro mój sklep z częściami komputerowymi działa od 10 lat. Przez te 10 lat zbudowałam ofertę składającą się z 14 tysięcy towarów. W czwartek, 4.07.2024, uaktywnienie chwilowej przerwy w sprzedaży spowodowało ponowne nieuaktywnienie 9 na 10 naszych ofert - około 14 000.
Jedyne o co wnioskuję to przywrócenie stanu oferty sprzed kliknięcia tej przerwy.Do 4 lipca wszystkie oferty były automatycznie wznawiane po 10 dniach trwania (z wyjątkiem tych z zerową frekwencją).
Podczas uaktywniania przerwy w sprzedaży zostałem poinformowany o konieczności uzupełnienia parametrów obowiązkowych - co uczyniłem. Nie było informacji o uzupełnieniu kodów EAN - wtedy bym nie zdecydował się na taki krok. Inne sklepy, działające na Allegro, pomimo braku numerów EAN, nadal działają. To jawna niesprawiedliwość, a może działanie na szkodę konkurencji ? A może generujecie wpływy firmie, która wystawia te numery ?
Budowana mozolnie od 2013 roku oferta uległa zniszczeniu jednym kliknięciem bez ostrzeżenia ze strony Allegro.
Groźba bankructwa naszej firmy jest oczywista.
Administrator bazy danych może przywrócić nasze oferty jednym zapytaniem do bazy danych. Ale nie czyni tego. Kontakt z osobą decyzyjną jest niemożliwy. Próba komunikacji z działem IT jest niemożliwy. Pozostaje tylko kontakt z szeregowymi pracownikami infolini, którzy nic nie mogą uczynić.
Dodam, ze numery EAN są obowiązkowe dopiero od stycznia przyszłego roku.