Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w jaki sposób mam połączyć produkt z katalogiem przed wystawieniem oferty?
@mobileshock w trakcie wystawiania oferty, gdy wpiszesz odpowiednie parametry tutaj:
Wyświetlą się propozycje produktów, które są już w katalogu (najlepiej jest wpisać tam kod EAN, bo wtedy wyszukiwanie jest najbardziej konkretne).
Gdy znajdziesz produkt, który chcesz wystawić w ofercie klikasz na niego:
Zobaczysz jego parametry podstawowe możesz wtedy albo kliknąć "wybierz" i przejść do formularza wystawiania albo "zgłoś błąd w produkcie" jeśli podane parametry nie są prawidłowe.
Jeśli Twojego produktu nie będzie na liście wybierz "kontynuuj bez wybierania produktu", wybierz kategorię, uzupełnij parametry i utworzysz nowy produkt w katalogu (który później odpowiedni zespół zweryfikuje i jeśli wszystko będzie się zgadzać zatwierdzi).
Rozumiem, natomiast to działanie mogę podjąć dopiero gdy oferta jest już wystawiona w serwisie. Moje pytanie dotyczy wystawienia oferty z poziomu panelu sprzedażowego, ponieważ wyświetla się błąd, że nie mogę wystawić oferty bez uprzedniego połączenia z katalogiem i jest to trochę niezrozumiałe. Czy oznacza to, że od teraz trzeba wystawiać oferty tylko z poziomu Allegro?
Taki komunikat mamy podczas wystawiania aukcji.
Pozdrawiam
@mobileshock ok, dziekuję za informację i zrzut! Czy możesz napisać z jakiego programu do integracji korzystasz?
Niektóre zewnętrzne aplikacje nie dostosowały się jeszcze do nowych wymogów.
Korzystam z IdoSell
Pozdrawiam
@mobileshock oki, dziękuję! Konsultuję to i wrócę do Ciebie z informacją, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Również korzystamy z IdoSell i pojawia się ten sam komunikat. Uniemożliwia nam wystawienia, jakiejkolwiek aukcji.
Czy są może jakieś informacje? Ponieważ każdy dzień bez wystawiania aukcji jest dla nas stratny.
Pozdrawiam
@mobileshock @Pako_Lorente przykro mi, ale nie mam żadnych nowych informacji w tej sprawie. Staramy się porozumieć z IdoSell w tej spraiwe. Na razie jedynym rozwiązaniem pozostaje ręczne wystawianie ofert.
Niestety ręczne wystawianie aukcji nie wchodzi w grę - stany nie będą wtedy zsynchronizowane z magazynem. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni.