anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, w jaki sposób mam połączyć produkt z katalogiem przed wystawieniem oferty?

mobileshock
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, w jaki sposób mam połączyć produkt z katalogiem przed wystawieniem oferty?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mobileshock w trakcie wystawiania oferty, gdy wpiszesz odpowiednie parametry tutaj:

la_nika_0-1659445628480.png

Wyświetlą się propozycje produktów, które są już w katalogu (najlepiej jest wpisać tam kod EAN, bo wtedy wyszukiwanie jest najbardziej konkretne).  
Gdy znajdziesz produkt, który chcesz wystawić w ofercie klikasz na niego:

la_nika_1-1659445739877.png
Zobaczysz jego parametry podstawowe możesz wtedy albo kliknąć "wybierz" i przejść do formularza wystawiania albo "zgłoś błąd w produkcie" jeśli podane parametry nie są prawidłowe. 
Jeśli Twojego produktu nie będzie na liście wybierz "kontynuuj bez wybierania produktu", wybierz kategorię, uzupełnij parametry i utworzysz nowy produkt w katalogu (który później odpowiedni zespół zweryfikuje i jeśli wszystko będzie się zgadzać zatwierdzi).  

 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mobileshock
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, natomiast to działanie mogę podjąć dopiero gdy oferta jest już wystawiona w serwisie. Moje pytanie dotyczy wystawienia oferty z poziomu panelu sprzedażowego, ponieważ wyświetla się błąd, że nie mogę wystawić oferty bez uprzedniego połączenia z katalogiem i jest to trochę niezrozumiałe. Czy oznacza to, że od teraz trzeba wystawiać oferty tylko z poziomu Allegro?

Taki komunikat mamy podczas wystawiania aukcji.

Zrzut ekranu 2022-08-02 153910.png

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mobileshock ok, dziekuję za informację i zrzut! Czy możesz napisać z jakiego programu do integracji korzystasz?
Niektóre zewnętrzne aplikacje nie dostosowały się jeszcze do nowych wymogów.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mobileshock
#8 Zapaleniec#

Korzystam z IdoSell

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mobileshock oki, dziękuję! Konsultuję to i wrócę do Ciebie z informacją, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Pako_Lorente
#7 Wielbiciel#

Również korzystamy z IdoSell i pojawia się ten sam komunikat. Uniemożliwia nam wystawienia, jakiejkolwiek aukcji.

oznacz moderatorów

mobileshock
#8 Zapaleniec#

Czy są może jakieś informacje? Ponieważ każdy dzień bez wystawiania aukcji jest dla nas stratny. 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mobileshock @Pako_Lorente przykro mi, ale nie mam żadnych nowych informacji w tej sprawie. Staramy się porozumieć z IdoSell w tej spraiwe. Na razie jedynym rozwiązaniem pozostaje ręczne wystawianie ofert. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Pako_Lorente
#7 Wielbiciel#

Niestety ręczne wystawianie aukcji nie wchodzi w grę - stany nie będą wtedy zsynchronizowane z magazynem. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni. 

oznacz moderatorów