Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W tej chwili niektóre kategorie pogrupowane są w paczki kategorii podobnych. Więc jest możliwość wystawienia kilku ofert tego samego produktu w kilku powiązanych kategoriach.
Wciąż powoduje to jednak wystawianie wielu ofert tego samego produktu. Wyszukiwarka znajdzie kilka ofert.
Może zamiast wyboru jednej kategorii dajcie możliwość przypięcia oferty do kilku kategorii w ramach tego samego produktu?
Wtedy zamiast kilku ofert będzie dostępna jedna, która pojawi się w kilku miejscach w drzewie kategorii, a wyszukiwarka będzie pokazywała jedną ofertę zamiast kilku.
@logario_ig Przekażę Twoją sugestię do właściwych rąk, ale na tę chwilę nie mogę Ci obiecać, że takie zmiany rzeczywiście się pojawią z przyczyn technicznych.
@logario_ig Raczej taka zmiana jest nierealna. Do kategorii przypisane są prowizje i są z reguły różne w kategoriach powiązanych. Pewnie bez konsultacji miedzy zespołami odpowiedzialnymi za politykę finansową nie da się ujednolicić, a tego wymagałby twój pomysł (którą kategorię uznać za właściwą do określenia prowizji?) Dodatkowo zestawy parametrów obowiązkowych zostały określone różnie dla kategorii uznanych za pokrewne. Oferta musiałaby zawierać wszystkie parametry występujące we wszystkich kategoriach.
Takie zmiany to raczej jak przyjdzie kolejna wielka przemiana.