Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę mi powiedzieć, co powinnam poprawić, bo na podstawie poniższego screena nie bardzo mam pomysł.
A co masz na myśli, poprawić?
Na tym screenie mam nadzieję, że będzie widać 🙂
@kiryk z tego co widzę to w Twojej ofercie parametry są takie same jak w produkcie, więc oferta nie powinna zostać odpięta od katalogu, ponieważ parametry są takie same.
Więc po co jest to powiadomienie i skąd się wzięło? Mam ich sporo do różnych produktów.
@kiryk nie wiem jak wygląda sytuacja z pozostałymi ofertami i produktami, więc nie mogę się do tego odnieść. W części "szczegóły aktualizacji" powinna być informacja co zostało zmienione, komunikat może dotyczyć także zdjęć w produkcie, które możesz dodać do oferty. Otrzymujesz go, żeby móc zaktualizować dane.
Ale jak mogę zaktualizować dane, skoro nie wiem jakie są do zmiany? Komunikat na zasadzie "domyśl się..." Poniżej dołączam jeszcze kilka przykładów. To na tym samym schemacie?
@kiryk zmiany dotyczą parametrów podstawowych, jeśli zgadzają się z parametrami w Twoich ofertach, to oferty nie zostaną odłączone od katalogu produktów i możesz ukryć ten komunikat.