W tym wątku zbieramy wszystkie wasze uwagi na temat wystawiania i obsługi aktywnych ofert w kategoriach działu Supermarket.
Opiszcie wasze doświadczenia po 1 sierpnia, gdy każda nowa i ręcznie wznawiana oferta musi być połączona z Katalogiem produktów Allegro.
Prośba o konkretne przykłady, dokładne kategorie i dane np. numer id oferty, z którą macie problem.
Dzięki 🙂
@k_owczarek1 Ciężka do wdrożenia? Ja nie widzę żadnego problemu, nawet dwa przyciski się tam zmieszczą, blok można nawet i bardziej poszerzyć jak tekst się nie zmieści
Tutaj 'fizycznie' miejsce jest i owszem, ale w perspektywie całego formularza - zacznie więcej ważyć i będzie się jeszcze dłużej ładować. Tak słyszałam już przy kilku pomysłach na dodanie innych opcji. Czy tak będzie tym razem? Nie wiem, jeszcze nie zdążyłam zapytać.
Nie wiem czy mogę się tutaj z Tobą zgodzić, chociaż owszem, czas ładowania może się wydłużyć, ale taka różnica będzie niezauważalna dla człowieka, bo będzie one maksymalnie na poziomie kilku milisekund albo i poniżej 🙂
W pierwszej kolejności radzę wam jeszcze raz przemyśleć komponenty Dostawa i Płatność i Opcje Promowania, bo zajmują za dużo miejsca. Warunki Oferty również nie wyglądają dobrze, ale to już zadanie dla Waszych działów UX 🙂
Ile to będzie dokładnie to nie mam takiej wiedzy. Ogólnie Twoje spostrzeżenia są trafne (jak zwykle) i nie zostaje mi nic innego tylko przekazać je do właściwych osób z Allegro 🙂
Kiedy się doczekam rozwiązania problemu sprzedazy pojedyńczych sztuk z opakowania zbiorczego??????
Znów te specjalisty od pożal sie Boże produktyzacji, odłączyły mi produkt w aukcji 11892232223. Pisałam o tym https://spolecznosc.allegro.pl/t5/katalog-produktów/odlączanie-produktu-od-katalogu/m-p/456768#M2089
Ale bez żadnej reakcji z waszej strony.
Reasumując:
1/ EAN ma produkt zbiorczy a 24 szt
2/ producent pozwala na sprzedaz pojedyńczych butelek z kartonu zbiorczego
3/ Pojedyncze butelki NIE MAJĄ EANu.
4/ Producent NIE PRZEWIDUJE i NIE NADA EANu pojedyńczym butelkom.
5/ Allegro ma kartę katalogu z EANem opakowania zbiorczego i dla pojedyńczej sztuki -> patrz link wyżej, tam jst psc.
6/ łączę z tą właśnie kartą.
7/ DLACZEGO DO JASNEJ ANIELKI .... ALLEGRO ODŁĄCZA MOJ PRODUKT OD SWOJEJ KARTY?????
8/ sytuacja powtarza się regularnie od dwa miesiące albo szybciej i polka zaczyna się od początku.
9/ zaraz ponownie przyłączę produkt do tej karty i znów do przodu.
10 moglibyscie cos zdziałac.!!!! Inne portale sprzedazowe w tej sytuacji dopuszczają brak EANu lub EAN z samych zer.
Dziś znów odłączono. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli chodzi o przypadki otwierania opakowań zbiorczych i sprzedaży pojedynczych sztuk to nie znam żadnej prognozowanej daty wprowadzenia rozwiązania, które adresowałoby je wszystkie 😞
Co do tego przykładu to sprawdziłam wskazaną ofertę i zakładam, że odłączyliśmy ją (w głównej mierze) ponieważ cena Twojej oferty znacząco różni się od reszty ofert - w końcu dotyczy 1 sztuki.
Jak sobie można z tym poradzić?
W tej kategorii mamy ustanowione reguły, które powinny pozwolić na dodanie kolejnego produktu z tym samym kodem EAN, ale inną wartością w parametrze Liczba sztuk w zestawie.
Żeby wszystko poszło jak należy w dotychczasowym produkcie trzeba zaktualizować ten parametr na 24 sztuki (tyle ile mieści paczka), a następnie dodać nowy z 1 sztuką, do którego będą podpięte oferty na jedną butelkę w podobnym przedziale cenowym.
Wtedy algorytm czyszczący nie powinien zwrócić uwagi na Twoją ofertę.
Dzień dobry,
Tworząc produkty zdjęcia i opisy, robimy to obecnie dla naszych konkurentów, ponieważ przy wystawianiu ofert są oni zachęcani do użycia naszej pracy za darmo i bez pytania o zgodę. Ponieważ naszym konkurentom życzymy niezbyt dobrze i nie chcemy im pomagać, to nowe produkty trzeba tworzyć teraz byle jak, żeby nie były to wartościowe treści. To logiczna konsekwencja nowych zasad.
W związku z tym mam pytanie:
Jeśli nowy produkt jest już stworzony z tandetnymi zdjęciami i opisami, to czy Sprzedawca może teraz wyedytować swoją ofertę i użyć wartościowych treści, dobrych zdjęć i opisów chronionych prawem autorskim w taki sposób, aby dany produkt nie mógł tych treści nigdy użyć, przechwycić, ani wchłonąć? Żeby nie były nigdy dostępne dla firm konkurujących, tylko i wyłącznie w mojej ofercie. Czy to jest możliwe?