Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:125605841 Skąd wiesz, że dziś miała być?
@Client:125605841 Niech zgadnę: dostawa Allegro One?
@SpeedyGonzalezz A może wyświetlany "najkorzystniejszy dla klientów" czas dostawy
Jeżeli to Allegro One, to regulaminowy termin doręczenia wynosi do trzech dni roboczych.
@pecela A jeśli InPost to gwarantowany do pięciu
Inpost Paczkomat i Inpost Kurier owszem. Natomiast Allegro Paczkomat Inpost i Allegro Kurier Inpost nie mają już terminu gwarantowanego.
@pecela Mają taki sam, bo w kwestiach nieuregulowanych Regulaminem usługi Allegro Paczkomaty/Kurier InPost obowiązuja zapisy Regulaminu InPost Paczkomaty 24/7 lub InPost Kurier
Paragraf 9 ust. 2
W § 7 ust 2 regulaminu usługi Allegro Paczkomaty Inpost masz napisane:
Operator świadczy usługę „Allegro Paczkomat 24/7 InPost” w terminie deklarowanym D+1, gdzie „D” oznacza dzień nadania.
Nie można tego punktu rozszerzyć regulaminem ogólnym. Sam napisałeś, że w § 9 ust 2, mowa jest o kwestiach nieuregulowanych, a termin doręczenia jest uregulowany w regulaminie usługi Allegro Paczkomaty Inpost.
@pecela Weź czytaj ze zrozumieniem.
Termin deklarowany to nie termin gwarantowany.
Z Regulaminu Głównego:
Operator deklaruje dostarczanie Przesyłki do Urządzenia Paczkomat (ewentualnie do POP lub do Odbiorcy, jeżeli taka opcja była dostępna dla Nadawcy) w terminie do dwóch (2) dni roboczych licząc od dnia następującego po dniu nadania Przesyłki (przewidywany termin dostarczenia), jednak nie później niż w terminie do pięciu (5) dni roboczych licząc od dnia następującego po dniu nadania Przesyłki (gwarantowany termin dostarczenia) z uwzględnieniem postanowień § 7 ust. 13-15 oraz § 7 ust. 18 Regulaminu powyżej, dotyczących ustalania dnia nadania. Termin gwarantowany, o którym mowa powyżej, może ulec przedłużeniu o kolejne dwa (2) dni robocze, stosownie do postanowień ust. 16-20 poniżej, przy czym Operator umożliwia w tym przedłużonym terminie odbiór Przesyłki zgodnie z ust. 16-20 poniżej.
Dla usługi Allegro Paczkomaty pierwszy termin to D+1, a drugi określony jest Regulaminem Głównym.
Nie możesz jednego terminu określić w jednym regulaminie, a drugiego w drugim. Ustawa zezwala tylko na delegowanie do umowy.
A wyciąganie fragmentu zdania z jednego regulaminu i dodawanie go do zdania w innym regulaminie jest bezwzględne zabronione.
@Client:125605841 A zostało już wysłane? Jeżeli tak - to podaj numer, jeżeli nie to pytaj sprzedawcy kiedy wyśle.
A u mnie jest, dzień po terminie ale to żaden problem, jak dla Mnie.
@LEW433 Jak widać, dla niektórych problem zaczyna się już, kiedy przesyłki nie ma następnego dnia rano.
@Client:125605841 O jaką przesyłkę chodzi?