Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zmieniałem dni realizacji wysyłki do wszystkich ofert korzystając z panelu masowej edycji tak by data wysyłki wpadała na 09//08/2024. Zmiany dokonywane od 04/08/2024 do 05/08/2024 włącznie prawidłowo ustawiały nowe zamówienia na wysyłkę na dzień 09/08. Zmiany daty wysyłki przestały kompletnie działać od dnia 06/08 i mimo że w zamówieniu pod produktem jest prawidłowa ilość dni do wysyłki tak pozycja "czas na wysłanie" w kolumnie "dane dostawy" pokazuje nieprawidłowe dane. Czy to jest tylko problem widoczny dla sprzedawcy czy klient też ma informacje że wysyłka ma być realizowana na dzień podany z tej kolumny?
@letsgotry_pl "Czas na wysłanie" widzisz tylko Ty. Klient nie ma dostępu do tych danych.
Proszę mi więc wyjaśnić dlaczego klienci dzwonią że przesyłka miała być 2 dni temu gdy ja mam ją ustawioną na piątek?
@letsgotry_pl Klienci widzą przewidywany czas dostawy, na który wpływa wiele czynników. Również czas realizacji wcześniejszych dostaw na Twoim koncie. Sama zmiana deklaracji wysyłki nie wystarczy, żeby wpłynąć na algorytm. Szczegóły znajdziesz tutaj.
Proszę mi w takim wytłumaczyć jak klient zamawia produkt który ustawiłem na wysyłkę w czasie 5 dni a jemu się wyświetla że przesyłka dotrze na dzień kolejny ma zareagować że jego przesyłka jeszcze nie jest wysłana? Jaką opinię wystawi? To jest niepoważne!
Czas jest wyświetlany na podstawie twoich wcześniejszych dostaw, jeżeli robisz to wcześniej niz deklarujesz to się skraca i tak widzą to kupujący.
To słabe rozwiązanie. Mam 20 produktów które na raz zejdą i dostawa będzie w 5 dni a klient oczekuję na jutro… przecież urlopu sobie nie wystawie na 5 dni. Jak to rozwiązać ?
@letsgotry_pl Dla świętego spokoju na czas wyjazdu najlepiej zamknąć aukcje, np. korzystając z "Przerwy sprzedaży"
@nat_not Do wczoraj zmieniałem po północy termin wysyłki skracając go sukcesywnie o 1 dzień, by pokazywało Klientowi dostawę w piątek, 23 sierpnia. Dziś już to nie działa: Allegrowy algorytm dziś, 21 sierpnia 2024 pokazuje dostawę na poniedziałek, 26 sierpnia (przy ustawieniu wysyłki 2 dni robocze), lub jutro, czwartek 22 sierpnia (przy ustawieniu wysyłki 1 dzień). Mam wyłączone "Dostawy szybsze niż deklaracja" (genialnie ukryte nie w ustawieniach sprzedaży, lecz w "Jakość sprzedaży "---> "Skuteczność wysyłki"). Problem w tym, że to działa dla deklaracji wysyłki 2 i 3 dni.
Tak samo było w majowy długi weekend, wtedy myślałem, że to poprawicie, gdyż "Wyłączenie Dostawy szybsze niż deklaracja" było niedawno wprowadzone (i dało się znaleźć, bo nie było jeszcze "Sales Center").
Co się da zrobić, by dziś pokazywało Klientowi dostawę do punktu na pojutrze, piątek 23 sierpnia?
@SpeedyGonzalezz Nie włączam już "Przerwy sprzedaży" gdyż wtedy Klienci nie widzą ofert, a tak parę zamówień wpada od godzących się na dłuższy termin.
W pełni się zgadzam. Wolę ustawić 5dni dłuższą dostawę niż zamknąć oferty. System obecnie działający jest niepraktyczny dla sprzedawcy i mimo że chcesz dla klienta by wszystko było jawne to sie da bo algorytm wie lepiej kiedy ty będziesz mieć dostawę i wyślesz produkt na jutro a nie za 15 dni…
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @_HolaOla_
Proszę o poradę innych moderatorów, bo najwyraźniej p. @nat_not ma dziś wolne/inną zmianę, a po południu to będzie już "musztarda po obiedzie" 😉
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Czas ucieka, wieczność czeka - tu ma dodatkowe znaczenie ;-(
Nadal (13:45) pokazuje dostawę albo na poniedziałek, 26 sierpnia 2024 (przy ustawieniu wysyłki 2 dni robocze), albo dostawa jutro czwartek 22 sierpnia (przy ustawieniu wysyłki 1 dzień). Piątek, sobota nie istnieją w Allegro?
@NajlepszyComPL przewidywany czas dostawy jest wyliczany na podstawie Twoich wcześniejszych nadań i działań przewoźników. Aby informacje o czasie dostawy zostały skrócone, algorytm musi otrzymać nowe dane na podstawie których pojawią się nowe wyliczenia. Dokładne działanie algorytmu opisane jest w artykule.
@RaBarbar_ka Dziękuję, musztarda po obiedzie. Od 15-tej pokazuje na dostawę pojutrze, tak jak chciałem (przy ustawieniu wysyłki 1 dzień lub natychmiast, jak to normalnie robię).
@RaBarbar_ka napisał(a):
@NajlepszyComPL przewidywany czas dostawy jest wyliczany na podstawie Twoich wcześniejszych nadań i działań przewoźników. Aby informacje o czasie dostawy zostały skrócone, algorytm musi otrzymać nowe dane na podstawie których pojawią się nowe wyliczenia.
Dlatego, jak napisałem "Mam wyłączone "Dostawy szybsze niż deklaracja" (genialnie ukryte nie w ustawieniach sprzedaży, lecz w "Jakość sprzedaży "---> "Skuteczność wysyłki"). Problem w tym, że to działa dla deklaracji wysyłki 2 i 3 dni."
Dokładne działanie algorytmu opisane jest w artykule.
Artykuł znam i działanie algorytmu znam, rzecz w tym, że nie jest ono dokładne ;-(
pozdrAVIAm i służę wskazówkami jak to usprawnić, bo nie może być albo czwartek, albo poniedziałek, a pomiędzy nimi czarna dziura!