anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Na jakiej podstawie konsultanci podejmują decyzje dotyczące katalogu?

Qwin_sklep
#11 Animator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Katalog produktów to jeden wielki,że tak powiem bałagan i nie rozumiem dlaczego Wasi konsultanci nie są w stanie zweryfikować tak prostego parametru. Znaczy się jeden konsultant zatwierdza a drugi odrzuca a ja tracę czas na pisanie odwołań. 

Proszę mi to wyjaśnić. 

Niceplace_0-1676370587783.png

 

 

 

Niceplace_3-1676370675500.png

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

nooooo....

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Qwin_sklep W przypadku niezaakceptowanej sugestii, nad dole masz opcję do zgłoszenia swoich uwag do tego zgłoszenia, więc skorzystaj proszę z tej opcji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Qwin_sklep no to do boju Don Kichocie 😁

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#11 Animator#

Serio, to jest odpowiedź? Tyle wiem, ale moje pytanie nie dotyczy gdzie mogę PONOWNIE wysłać zgłoszenie, tylko dlaczego konsultanci nie weryfikują tego? Aby sprawdzić zgłoszenie odnośnie parametru tak prostego jak rozmiar wystarczy minimum chęci. 

Prosicie o wspólne redagowanie, poprawianie i uzupełnianie Waszego katalogu na na końcu jest Wasz pracownik, który bezmyślnie klika "odrzuć".  Chyba nie o taką współpracę chodzi, my, sprzedawcy poświęcamy bardzo dużo czasu walcząc z błędami w katalogu a Ty mi odpowiadasz, że mogę się odwołać.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Qwin_sklep piszesz na temat wielokrotnie tu poruszany , bajzel w katalogu był , jest i będzie jeśli zaangażowanie allegro się nie zmieni w ty temacie .

,,sprzedawcy poświęcamy bardzo dużo czasu walcząc,,, .... już nie ... teraz nie chcąc wprowadzać klientów w błąd przyczyniamy się do pogłębiania patologii .

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#11 Animator#

Normalnie macham już na to ręką, ale czasem żyłka mi pęka. Nawet przy takich bzdurach jak rozmiar nikomu z Allegro nie chce się ruszyć palcem. To odsyłanie do odwołania jest już żenujące. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Qwin_sklep Weryfikujemy wszystkie sugestie i to nie jest tak jak twierdzisz, że konsultanci odrzucają je bez powodu albo w ogóle ich nie sprawdzają. Jeśli Twoja propozycja ma status "odrzucone" to oznacza, że były ku temu przyczyny i właściwym sposobem na wyjaśnienie tej sytuacji jest ich ponowna weryfikacja, a do tego właśnie niezbędne jest odwołanie. Oczywiście mogę dla Ciebie sprawdzić, dlaczego dokładnie ta konkretna sugestia jest odrzucona, ale zdecydowanie najszybszą drogą do ponownej weryfikacji jest odwołanie, bo trafi ono wprost do dedykowanego do katalogu produktu zespołu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Qwin_sklep Czy możesz podać mi kod EAN produktu z odrzuconej sugestii? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#11 Animator#

5902487012505 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Qwin_sklep Dziękuję, mam już potwierdzenie, że odrzuciliśmy Twoją sugestię, ponieważ jest niezgodna z danymi, które są zamieszczone w GS1

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ mam szacun do Ciebie , ale ciśną mi się na usta tylko słowa Wielkiej znanej Osoby  ,,, bla....bla .... bla ,a w tym sensu brak, ,,,

oznacz moderatorów