Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Po raz kolejny proszę o zrobienie porządku z nazwami produktów, które są generowane przez Allegro. Po raz kolejny kupujący zgłasza nam problem, że kupił nie to, co chciał, bo patrzył na tą nazwę a nie na nasz tytuł oferty. Przykład Numer oferty: 11955163135
Nasz tytuł brzmi: SIMON 54 Przycisk pojedynczy zwierny czarny
Nazwa generowana przez Allegro: Wyłącznik pojedynczy Klasyczny, Podtynkowy Kontakt Simon czarny DP1.01/49
Kupujący przegląda ofertę na komórce, widzi tylko nazwę i błędnie myśli, że kupuje zwykły łącznik (klasyczny), a nie przycisk zwierny. Generuje to mnóstwo zwrotów. Zgłaszanie błędu nic nie daje, bo takich parametrów jak "przycisk" i "zwierny" nie ma do wyboru. A nawet gdyby były, to inny sprzedawca zgłosi błąd, wpisze bzdury i bzdury będą się wyświetlały.
Proszę nazwy generowane przez Allegro ukryć, przenieść na koniec strony z ofertą, a lepiej uwidocznić tytuły tworzone przez sprzedawców.
odnośnie punktu 2.
przytaczałem tu ze Allegro zmienia nazwy produktu wcale nie powiadamiając o tym sprzedających , a paramenty zmienia jedynie oznaczając w "twoje oferty" więc jak znajdziesz to się dowiesz jeśli codziennie będziesz wszystkie sprawdzał - ale Za prawidłowe połączenie oferty z katalogiem produktów odpowiada sprzedający.
odnośnie punktu 3.
to z naszej korespondencji z allegro
Proszę o interpretację:
klient kupił naklejkę w rozmiarze 15x20 cm niestety przez system była podpięta błędnie do "produktu" w rozmiarze 20x30cm
Klient napisał ze oczekuje naklejki w rozmiarze z produktu czyli 20x30 cm
i co teraz w przypadku jak wyślemy zakupiony produkt czyli naklejkę w rozmiarze 15x20 i klient rozpocznie dyskusję ze dostał nie taki rozmiar ? jak do tego odniesie się allegro ?
i drugie pytanie co w przypadku otrzymania negatywnego komentarza
i odpowiedź Allegro
"W odpowiedzi na pierwsze pytanie: "i co teraz w przypadku jak wyślemy zakupiony produkt czyli naklejkę w rozmiarze 15x20 i klient rozpocznie dyskusję ze dostał nie taki rozmiar ? jak do tego odniesie się allegro ?"
Jeśli kupujący otworzy dyskusję i złoży u Pani reklamację z tytułu rękojmi (otrzyma towar niezgodny z umową), to powinna Pani ją uznać i wymienić rzecz na właściwą lub zwrócić kupującemu środki. Oczywiście decyzja oraz odpowiedzialność jest po Pani stronie - jako Serwis nie mamy wpływu na Pani decyzję. W związku z tym powyższą informację proszę potraktować bardziej jako wskazówkę niż nakaz.
W odpowiedzi na drugie pytanie, wszystko zależy od tego jak będzie wyglądała ostateczna ocena np. czy będzie w niej część opisowa i co napisze kupujący itd. W tym artykule opisujemy zasady, kiedy możemy ingerować w system ocen. "
czyli @maxr01 Allegro zmieni nazwę lub parametry Produktu do którego masz podpięte produkty a ty za to odpowiadasz i nie licz na pomoc Allegro przy dyskusji z kupującym
Ja wysyłam to co mam w opisie i tego się trzymam.
Jak są problemy - to informuje, że sprzedaję to co mam w opisie, natomiast reklamacje z tytułu nieprawidłowo działającego katalogu Allegro - proszę kierować do Allegro, gdyż oni sa odpowiedzialni za jego działanie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Ofertikon - warto więc teraz przejrzeć regulamin Allegro - niestety, ja nie mogę poświęcić na to całego dnia. Lecz dotyczy to tylko jednej kwestii - jaki przedmiot jest objęty ofertą sprzedaży na aukcji sprzedającego?
1. - Czy przedmiotem sprzedaży jest przedmiot, który wystawił na aukcji sprzedający? Ze swoim "tytułem aukcji", z jego dokładnym opisem w treści opisu aukcji, sprzedający poświęcają na to sporo czasu.
2. - Czy też przedmiotem sprzedaży jest produkt prezentowany przez serwis Allegro? - z tego, co czytam, to zdarzają się przedmioty ze zmienionymi tytułami aukcji i przedmioty wskazywane przez "katalog produktów Allegro" - a to są po prostu błędy. Ten katalog nie działa poprawnie.
Nie wiem co się dzieje z Allegro - dotychczas miałem 2-3 zwroty towarów w tygodniu. Teraz - to 2-3 zwroty dziennie. To efekt "produktyzacji" Allegro.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wczoraj stworzyłem ofertę 12682908849. Połączyłem z przedmiotem z katalogu, w którym było napisane, że dotyczy to 1 sztuki przedmiotu. Dzisiaj rano sprawdzam ofertę i wg kataloguj oferta dotyczy 25 sztuk. O zmianie nie zostałem poinformowany. Kto za to odpowiada?! Dlaczego w nocy oferta połączyła się z innym produktem z katalogu?
@kilowat_net Kto za to odpowiada? Oczywiście sprzedający, przecież katalog działa perfekcyjnie, Allegro nie widziało problemu 🙂
A tak na poważnie, nie dostałeś dwóch maili typu: "odłączyliśmy produkty od Twoich ofert" i następnie "połączyliśmy Twoje oferty z produktami"?
Ja czasami dostaję też takie: "Zaktualizowaliśmy produkty z Katalogu Allegro połączone z Twoimi ofertami", wtedy od razu to sprawdzam, bo czasami zmieniają się nazwy produktów.
Nawet specjalnie musiałem na GMailu filtry pod to porobić, żeby tego gdzieś nie pominąć. Kupującego nie obchodzi to, że w tytule jest więcej sztuk, kupują to co widzą w pierwszej kolejności. Kupujący nie będą przekopywać regulaminów i aktualności Allegro tygodniami, żeby gdzieś nagle odszukać, że jest to tytuł jakiegoś produktu z jakiegoś katalogu.
No właśnie, kto odpowiada za zmianę treści oferty, której sprzedający w niej nie umieszczał? 🙂
Tylko proszę nie mówcie mi, że "system wykrył, że oferta pasowała do innego produktu z podobnymi parametrami", bo nas to w ogóle nie obchodzi. Wystawiamy z własnym tytułem i tak ma to być widoczne na Allegro, nie jakieś tytuły z czapy wprowadzające w serwisie jeden wielki chaos, nad którym nigdy nie zapanujecie.
@DarkStoorM Bardzo rzadko dostaje takie maile. Teraz nie dostałem, w spamie pusto. Z resztą produkt nie został odłączony, tylko zmieniony, a takiego maila "Zaktualizowaliśmy produkty z Katalogu Allegro połączone z Twoimi ofertami" nie dostałem nigdy. Ktoś z Allegro gdzieś pisał, że to z powodu "problemów technicznych".
W momencie gdy tworzymy ofertę i wiążemy z produktem, nasz wybór powinien być zablokowany do momentu aż zaakceptujemy zmiany proponowane przez Allegro. Wtedy miałoby to jakiś sens.
Zgłaszajcie to do UOKIK, nawet zwykłym mailem.
Nie możemy odpowiadać za połączenia ofert które Allegro wprowadza samo bez naszej zgody. Ja u siebie codziennie widzę po kilka maili że połączyli jakieś moje oferty po swojemu i nie mam czasu każdej takiej wiadomości kontrolować.
@Client:96810784 Przynajmniej dostajesz takie maile. Ja nie.
Dlaczego allegro uważa że każdy produkt powinien posiadać EAN ? Na rynku jest wielu małych producentów którzy go nie potrzebują i nie nadają!
Odnośnie wprowadzania w błąd kupujących przez allegro.
Sprzedałem ozdobę . Mój tytuł aukcji wyraźnie informuje 1 sztuka po produktyzacji allegro tytuł mówi 2 sztuki. Zgłosiłem błąd do allegro i poprawka została odrzucona. Musiałem utworzyć nowy wariant.
Pytanie kto odpowiada za błąd w opisie?