anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odpięcie od katalogu oferty która mimo odpinania przez zespół allegro ciagle się ponownie podpina

iSmash
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Czy jestem w stanie ostatecznie odpiąć sprzedawce od katalogu produktu dla którego mam nadany kod EAN i którego jestem jedynym producentem?

Sprawa wygląda następująco:

1. pod katalog produktu którego jestem producentem podpiął się sprzedający ze swoim produktem

2. allegro zgodziło się ze mna i odpięło produkt ponieważ sprzedawca podawał zły kod producenta oraz inną markę. Oczywiście nie mógł sprzedawać produktu którego JEDYNYM sprzedawcą i producentem jestem ja.

3. sprzedawca po odpięciu ponownie podpiął swoją ofertę pod ten sam katalog.

4. ponownie zgłosiłem ofertę i allegro ponownie ją odpięło

5. sytuacja z podpięciem i odpięciem powtórzyła się ponownie przynajmniej 10 razy.

6. teraz ten sam sprzedawca znowu podpiął ofertę tym razem ze swojego 2 sklepu i znowu mimo odpinania podpina ją ręcznie.

 

Czy zespół allegro jest w stanie mi pomóc i odpiąć tą ofertę raz na zawsze skoro ewidentnie zgadzacie się, że jest ona niepoprawnie podpięta. Czy ja mam tak w nieskończoność codziennie dzwonić wy ją odpinacie a sprzedający 5 min później ponownie się podpina i tak w kółko od 3 tygodni.. Nie dość, że nie mogę się skupić na dalszym rozwoju bo walczę z tym samym problemem od 3 tygodni to wy macie codziennie 15 takich samych zgłoszeń i tak bez końca. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@iSmash Widzę, że otrzymałeś już odpowiedź mailową w tej sprawie. Niestety nie jestem w stanie dodać niczego więcej.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

iSmash
#7 Wielbiciel#

Wasza odpowiedź:

"Dobry wieczór,

otrzymałem odpowiedź, że niestety jedyną możliwością jest odłączanie oferty lub ofert wskazanego użytkownika.

Dział odpowiedzialny za weryfikację ofert nie wysyła w takich sytuacjach ostrzeżeń, gdyż każdy może połączyć ofertę z produktem.

W razie dodatkowych pytań pozostaję do Pana dyspozycji."



Czyli rozumiem, że mimo iż odpinacie ofertę użytkownika bo jest błędnie przypisana to dalej może on się ponownie połączyć żebyście go znowu odpięli i tak w nieskończoność ? @nat_not 

Czy ja mam codziennie po 15 razy umawiać rozmowę w takim razie z waszym supportem i robić to samo bo ten sprzedający mniej więcej 5 min po tym jak odpinacie jego ofertę ponownie ją łączy...

oznacz moderatorów