Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli tak opisują produkty w swoim sklepie, to nie liczcie na to, że będą prawidłowo oceniać zgłoszenia błędów w katalogu od sprzedawców. 😜
@Halfrunt masz w komentarzach OSA odpowiedzi na to pytanie.
"Zakup anulowany przez obsługę, ponieważ ktoś wystawił za niską cenę :-((("
"Dziękujemy za wybór oferty naszego Sklepu. Przykro nam, że transakcja nie przebiegła pomyślnie. Zrobimy wszystko, aby podobna sytuacja już się nie powtórzyła. "
"Zamówiłem Mont Blanc Explorer 100ml woda perfumowana EDP w wiadomości od sprzedawcy kompletnie inna perfuma z informacją o braku na stanie. "
"Dziękujemy za wybór naszego Sklepu. Oferta, w której zakupił Pan produkt była błędna. Nie posiadamy produktu na stanie.(...)"
A sprzedawców pouczają co do jakości obsługi i przekonują, że zawsze trzeba posiadać na magazynie towar, który się sprzedaje. Itp. itd...