Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił towar.
Stwierdził, że jest niezgodny z opisem, bo wg opisu powinien pasować do jego auta.
Opis jest z katalogu Allegro (Allegro wymusiło powiązanie z katalogiem).
Ale jednak nie pasuje.Jak to rozwiązać?
Klient otrzyma zwrot, to nie podlega dyskusji.
Natomiast jak to rozwiązać przyszłościowo z Allegro.
Czy może już jest na to rozwiązanie.
@PARTSLY opis Twojej oferty możesz w każdym momencie edytować - wystarczy, że przejdziesz do zakładki Mój asortyment, przy wybranej ofercie wybierz [akcje] i kliknij [edytuj].
Jeżeli wystawiasz ten sam produkt, który mamy w katalogu i jest w nim błędny opis - zgłoś nam proszę ten błąd przez przycisk [zgłoś błąd w produkcie].