Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś znalazł jakiś sposób na te "nowości" Allegro?
Mianowicie obecnie borykamy się z bardzo dużym problemem z wystawianiem nowych ofert. W większości opieramy się o grupę "- Motoryzacja - Części do maszyn i innych pojazdów - Części do maszyn rolniczych" i wszystkie jej podgrupy. Obecnie największy problem jest z wystawianiem filtrów do maszyn rolniczych. Większość filtrów jest podpiętych po kodzie EAN do kategorii "- Motoryzacja - Części samochodowe - Filtry" i dodana przez katalog TecDoc przez co nie ma możliwości zgłoszenia błędu produktu. Mamy już dość non stop pisać do konsultantów i odbijać się od ściany. Na próbę wystawienia 50 różnych ofert 48 jest niemożliwe do wystawienia.
Przecież to jest jakaś paranoja... Najbardziej nas bawi to, że filtr który jest tylko i wyłącznie z zastosowaniem do maszyn rolniczych i tak znajduje się w kategorii Części samochodowe ^^ Ktoś kto podpinał katalog TecDoc do kategorii Allegro ewidentnie zrobił to na "pałę"...
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy mogę łaskawie prosić o ustosunkowanie się do całej tej sytuacji? Bo obecnie to wygląda to tak: Piszemy przez formularz kontaktowy konsultant jak zwykle nic nie może zrobić, przekazuje do Działu technicznego i tak sobie "grzecznie" czekamy na odpowiedź raz 2-3 dni raz 1-2 tygodnie... Kolejne 5-10 pytań do jednego produkt po czy i tak nic to nie wnosi do sprawy. Nie udało się nam nawet jeszcze 1 (słownie JEDNEGO!!!) produktu przenieść do właściwej kategorii z możliwością wystawienia.
Cześć @agroprzem. Dzięki za opisanie problemu. Patrzymy co da się zrobić. Możliwe, że wrócę do Ciebie po więcej detali.
@k_owczarek1 Będziemy czekali z niecierpliwością na jakieś rozwiązanie problemu, ponieważ w ten sposób jak jest obecnie nie da się normalnie pracować.
@k_owczarek1 Dziękujemy bardzo za jakąkolwiek odpowiedź do bardzo ważnego problemu, który występuje w waszym serwisie!!! 🙂 Nie wiem czy się śmiać czy płakać jak traktuje się sprzedawców, z których tak naprawdę żyjecie...
To jak są sprzedawcy traktowani i co "dobrego" dla nich wprowadzono widać gołym okiem a i lektura z tego forum na ten temat jest bardzo obszerna i trudno znaleźć pochwały dla tych "udogodnień" wprowadzanym przez portal .
Cześć.
Dzięki za wywołanie, gdyż straciłam ten wątek z radaru 🙁 Dostałam info, że do przeniesienia tych produktów potrzebujemy ich kody EAN lub numery katalogowe części oraz sugestię prawidłowej kategorii. Czy rzeczywiście tak wiele produktów z Katalogu powiązanych z Tec doc ma błędne kategorie?
@k_owczarek1
Jest bardzo duża grupa produktów, która jest w błędnych kategoriach.
Mało tego jak przeniesie się produkt do prawidłowej grupy pojawia się błąd przy wystawieniu oferty "Kategoria nie współpracuje z katalogiem TecDoc".
Spora część produktów powinna być połączona w agregat kategorii z czym też wasi technicy i osoby od produktów mają problem albo nie chcą ich połączyć.
Czemu to my mamy udowadniać waszym pracownikom, że produkt powinien być przeniesiony do prawidłowej kategorii? Przy takim stanie rzeczy przeniesienie jednego produktu zajmuje ok 3-5 dni...