Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem wystawić oferty kawy Dallmayr Classic 500g w wersji mielonej oraz ziarnistej. Jak się okazało w katalogu jest jedynie ziarnista (którą bez problemu udało się wystawić) a natomiast w przypadku kawy mielonej produktu w katalogu brak. Więc spróbowałem wystawić ofertę bez produkty tym samym tworząc nowy, niestety jest to niemożliwe system proponuję od razu połączenie oferty kawy mielonej z produktem w katalogu który jest kawą ziarnistą, zmieniałem różne informację w ofercie ale bez zmian. Ostatecznie wystawiłem kawę mieloną w produkcie z ziarnistą. Po kilku dniach ktoś zgłosił ofertę lub zostało automatycznie wstrzymana, ze względu na złe połączenie z katalogiem produktów. Edytuje ofertę próbuję ją wznowić bez powiązania z produktem aby utworzyć nowy, a spotyka mnie komunikat że w katalogu jest zbliżony produkt do mojego oczywiście jest to kawa ziarnista a ja chcę wystawić mieloną. Gdy zaakceptuję połączenie z tym produktem to dostaję komunikat "Wystąpił błąd - Nie połączysz oferty z wybranym produktem. Produkt nie pasuje do oferty i został już wcześniej odłączony. Wybierz inny produkt." Innego produktu nie ma, a nowego nie da się stworzyć. Dlatego pytam w jaki sposób mogę sprzedać na Allegro kawę Dallmayr Classic 500g w wersji mielonej? Zauważyłem także że inni sprzedający mają wystawione oferty kawy mielonej w produkcie z ziarnistą, co prawda większość tych ofert została zakończona poza jedną. Chodzi o ten produkt: Kawa ziarnista Arabica Dallmayr Classic 500 g - porównaj ceny - Allegro.pl
Czy cały problem wynika tylko z tego że kawy te mają bardzo podobny EAN?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@HoganSklep prześlij proszę zrzut informacji widocznych poniżej parametrów. Rozumiem, że produkt, który chcesz stworzyć to ten o numerze EAN 4008167023609?
Czy pozostałe parametry są poprawne?
Tak produkt który chcę stworzyć to 4008167023609. Wszystkie parametry są poprawne
Chodzi o te parametry? Niżej nie da się zjechać. Gdy kliknę "Połącz ofertę z katalogiem" i spróbuję ją wznowić wyświetli się komunikat o którym pisałem w pytaniu.
@HoganSklep zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z informacjami.
@HoganSklep czy możesz wskazać dokładną kategorię, w której chcesz wystawić ofertę i utworzyć nowy produkt?
Kategoria: Kawa mielona 74033
Właśnie spróbowałem jeszcze raz wystawić ofertę i tym razem próbuję mnie połączyć z innym rodzajem kawy ciekawe dlaczego?
@HoganSklep konsultuję sprawę.
Dzień dobry, udało się już coś ustalić w tej sprawie?
Cześć @HoganSklep, z informacji które uzyskałem powinieneś mieć już możliwość utworzenia nowego produktu, problem nie powinien już występować 🙂
Daj proszę znać, czy udało się wystawić produkt zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Niestety dalej występuje taki sam problem w taki sam sposób.
Sprawdziłem ten produkt który jest mi proponowany, mimo tego że w nim jest wystawiana przez wielu sprzedających taka kawa jak moja, to produkt jest inny a także są powystawiane różne kawy w innych wersjach.
Na czym może polegać problem z wystawieniem?
Gdy wpisuje kod z mojego opakowania kawy przy wystawianiu oferty to nie ma żadnego produktu z tym kodem.
Zaznaczę także że gdy kliknę "Połącz ofertę z katalogiem" to nie będę mógł wystawić oferty, próbowałem wiele razy i zazwyczaj wyświetla się komunikat że moja oferta została niedawno odłączona od tego produktu.
Ogólnie zauważyłem że jest jakiś problem z wystawieniem kawy Dallmayr Classic 500g mielona u wielu sprzedających ponieważ ta kawa nie ma swojego produktu w katalogu i jest dodawana do różnych innych kawy.
Dziękuje @HoganSklep za szczegółowe wyjaśnienie, przekazuje informacje do odpowiedniego działu, wrócę do Ciebie jak otrzymam odpowiedź 😉
Dzień dobry, odpowiedni dział znalazł jakieś rozwiązanie na ten problem?
Cześć @HoganSklep, tak, otrzymałem informację, że problem powinien już ustąpić.
Daj proszę znać czy udało się wystawić produkt 🙂
Cześć, niestety dalej jest taki sam problem tylko z tym że katalog proponuję inną kawę do której miałbym się podpiąć. Oczywiście całkowicie inną, ja sprzedaję mieloną katalog proponuję ziarnistą.
Dziękuje za informację @HoganSklep i przepraszam, że to tak długo trwa.
Zgłosiłem dalszy problem z dodaniem nowego produktu.
Kilka godzin temu udało mi się wystawić ofertę. Rozpocząłem od nowa wystawianie i po wpisaniu kodu EAN z mojego opakowania kawy wyświetlił się produkt do wybrania z katalogu, na pewno nie jest to nowy produkt ponieważ są w nim opinie z dłuższego czasu. Ciekawe jest to dlatego że wcześniej po wpisaniu kodu z opakowania nie wyświetlał się żaden produkt w katalogu. Aktualnie mój problem jest rozwiązany. Jednak z pewnością warto sprawdzić dlaczego taki problem wystąpił. Dzięki za pomoc.
Dziękuje za informacje i cieszę się, że udało się rozwiązać problem.
Przekazałem szczegóły od Ciebie do działu, który się tym zajmuje.