anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produktyzacja - czy w końcu coś się zmieni?

anitaw40
#10 Popularyzator#

Witam

Czy w końcu ktoś to ogarnie tak naprawdę lub zatrudni osoby które coś potrafią oprócz kliknięcia zaakceptuj lub odrzuć i wstaw byle jakąś automatyczną odpowiedź?

Nie pozwalacie odłączyć od tego bałaganu swoich ofert ponieważ wymagania jest 100% ofert połączonych.

Jak można nie zweryfikować produktu i odrzucić, a później sprzedawca świeci oczami przed klientem i się tłumaczy z waszego katalogu?

Przecież nikt nie będzie śledził czy coś się nie zmieniło w produktyzacji i codziennie przeglądał całą swoją ofertę i sprawdzał czy coś komuś do głowy nie strzeliło i sobie coś tam naskrobał w produkcie.

Przepraszam za użyte słowa, ale krew nagła mnie zalewa jak mam coś połączyć, lub Allegro samo połączy.

Przykład:

Zgłaszamy zmianę w produktyzacji, ponieważ produkt się zmienił i jest odrzucenie, a powód jest po prostu wyśmienity.

Według tego powodu do odrzucenia wychodzi na to że Allegro wie lepiej od producenta - HIT.

Produtktyzacja:

produktyzacja.JPG

Producent:

producent.JPG

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 Cześć. Dzięki, przesłałam ten produkt do ponownej weryfikacji. Na stronie producenta rzeczywiście odcień 4.D/4.W w opisie jest nazwany "Warm Undertone", jednak w adresie URL jest już oznaczony jako "Golden Natural":

Zrzut ekranu 2022-11-7 o 20.38.59.png

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

to nic nie zmienia, mogą mieć niezmienny adres url 🙂

oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Tak się kiedyś nazywał.

Od razu zróbcie porządek ze wszystkimi odcieniami ponieważ wszystkie się zmieniły.

20221104_193759.jpg20221104_193752.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 Wracam do Ciebie z odpowiedzią, zmieniliśmy nazwę koloru producenta w produkcie 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Witam ponownie wszystkich, ręce mi opadły wczoraj poniżej podłogi.

Czy naprawdę nie można przejrzeć tych wszystkich produktów z produktyzacji Allegro i zrobić porządek raz na zawsze, jeśli jest zmiana to naprawdę dokładnie zweryfikować informacje z informacjami producenta?

Ktoś sobie wpisał w produktyzacji kolor czarny a od kiedy producent wyprodukował ten produkt w kolorze brązowym nigdy go nie zmieniał pod danym numerem EAN jak i swoim wewnętrznym numerem produktu.

Klient kupuje kolor brązowy według numeru producenta jak i EAN, zdjęcie w ofercie na którym jest produkt brązowy, ale klient twierdzi ze widzi czarny i co mi zrobisz chociaż dostał to co zamówił?

My nie bazujemy na kolorach tylko kodach EAN.

Pracownik skanuje kod EAN z produktu do zamówienia jak się zgadza i program pozwoli mu spakować to przechodzi do następnego produktu.

My każdy opis jak i zdjęcie weryfikujemy, czy się zgadza na początku wprowadzania do oferty, chociaż teraz to nawet zdjęcie trzeba otrzymać od producenta / dystrybutora wraz ze zgodą na publikację, bo to zaraz jakieś prawa autorskie o zdjęcie produktu a produkt np. na całą Polskę ten sam i w sklepie stacjonarnym widzi go każdy klient.

My nawet czasami zdjęć nie możemy uaktualnić, ale to temat na inny wątek.

Wracając do meritum sprawy, w tytule produktu informacje są z produktyzacji jego wielkością ekran zasłonięty w 75 % według tytułu sprzedawcy, klient widzi treść koloru czarny, ponieważ kolor jest częścią tytułu oferty z produktyzacji, chociaż pomimo zdjęcia jak i kodu producenta oraz EAN jest kolor brązowy.

My zgłaszamy błąd w danych produktyzacji do Allegro i odpisujemy klientowi ze to jest błąd w produktyzacji Allegro, ale on twierdzi, że to nasza wina.

Nikt nie będzie sprawdzał co chwilę ponad 11 000 produktów czy ktoś nie chciał poprawić opisu produktu w produktyzacji i zmienił jednego elementu składowego oferty, aby klient mógł stać się roszczeniowy.

Kwota sporu jest naprawdę znikoma, ale dla zasady nie zwrócimy nawet złamanego grosza, chociaż i tak już przyjęliśmy komentarz negatywny od kupującego i pozostaje nam tylko odpowiedź na bezpodstawny komentarz.

Najgorsze jest to, że zostaliśmy zwyzywani od oszustów i krętaczy, klient nie zamierza zwrócić spornego produktu i mamy mu wysłać kolor czarny z innym kodem producenta jaki kodem EAN.

I tak zbliżając się do końca, co to będzie i w jakim kierunku to wszystko się rozwinie.

Koszty rosną, klienci coraz bardziej roszczeniowi wobec sprzedających, czy w nowym roku się poprawi?

Czy portal Allegro może coś zadziałać w tym kierunku?

Czy mamy stosować formułki w każdej ofercie, że za informacje z produktyzacji sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności?

Już nawet nie chce mi się przytaczać słów jednego z wyższych osób odpowiedzialnych za produktyzację jakie to ochy i achy były w pewnym wywiadzie przypisując sobie zasługi a tak naprawdę wiadomo kto wypełnił cały ten katalog danymi.

Przepraszam za tak długą treść, ale może takim pisaniem trafi to do osób odpowiedzialnych za ten katalog i ktoś pójdzie po rozum do głowy, aby to naprawić.

Do następnego

P.S., jeśli ktoś w imieniu Allegro chce się wypowiedzieć i wytłumaczyć klientowi po czyjej stronie jest błąd to zapraszam do kontaktu.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@anitaw40 dyskusja z Allegro o produktyzacji, jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 czy możesz podać EAN produktu, o którym piszesz?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@la_nika wy serio nie widzicie, że klepanie za każdym razem tego samego "czy możesz podać EAN produktu" "zweryfikujemy dany produkt" nie rozwiązuje problemu?

 

Co z tego, że poprawicie jeden skoro dziesiątki tysięcy innych są błędne? Co to da? Za chwilę zaczną się sypać pozwy dla Allegro bo jest to niezgodne z prawem i naraża sprzedawców na dodatkowe koszty a w skrajnych przypadkach do bankructwa (bo zamkniecie konto z powodu niskiej oceny której sami jesteście winni).

oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Witaj @la_nika 

Kod EAN 8710749144799, klient odpisał na dyskusję że zdjęcie podmieniliśmy a zdjęcie było cały czas widoczne wraz z numerem EAN.

My zgłosiliśmy tylko zmianę koloru bo to była błędna informacja.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 teraz kolor w produkcie jest już poprawny, czyli brązowy. Nie mogę sprawdzić dyskusji, ponieważ nie mam jej numeru, a nie jest prowadzona z konta, na którym piszesz, ale można udowodnić, że zdjęcie nie zostało podmienione, dlatego wyjaśnij to proszę kupującej. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Powiadomienie o naszych proponowanych zmianach dostaliśmy już po 18:00 w dniu wczorajszym, ale dyskusja nadal nie rozwiązana bo zachowanie Pana jest nie do przyjęcia.

Uważam że Pan ma odwagę pisać ponieważ ma tylko monitor przed sobą, ale w konfrontacji twarzą w twarz ze sprzedawcą niebyły zapewne taki odważny, chociaż mogę się mylić 🤔.

Co do zdjęcia to było to już napisane, ale Pan nie rozumie najwidoczniej nawet najprostszego tłumaczenia, ponieważ dla niego kod EAN13 ma 15 cyfr.

Jeśli masz czas możesz się zagłębić w lekturę z kupującym w dyskusji 8f7c586a-cb93-48b1-b841-6a2a52229129 .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 zapoznałam się z dyskusją, przykro mi, ponieważ kupujący faktycznie nie jest łatwym rozmówcą, tym bardziej doceniam sposób, w jaki próbujesz wyjaśnić ten problem. 
Przekazałam tę sprawę do Działu zajmującego się dyskusjami z prośbą o wypowiedź w dyskusji. Mam nadzieję, że to ułatwi rozwiązanie!  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Dzięki @la_nika ale miałam nadzieję że Allegro się przyzna do błędu, ale niestety się bardzo rozczarowałam.

Wyszło na to że to i tak jest wina sprzedawcy, a w woli ścisłości chcę abyś wiedziała że od samego początku była połączona z tym samym produktem w katalogu i nikt nie zmieniał połączenia produktu z naszej strony odnosząc się do waszej odpowiedzi, ale nie chce mi się grzebać w email czy nie było powiadomienia odnośnie tego produktu czy allegro nie zmieniało danych i nie będę zawracała sobie tym głowy.

No nic, żyjemy dalej, z saldem powiększonym o jeden kolejny komentarz negatywny z powodu produktyzacji.

Jeśli klient odpisze nam to myślę że się jeszcze odezwiecie @la_nika  w tej dyskusji bo zapewne jak zawsze może wyjść na jego korzyść - obym się myliła.

Miłego wieczoru wszystkim życzę 😉

oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Moniko @la_nika tak jak myślałam, nie trzeba było długo czekać - sprzedający winny jak zawsze, według kupującego to cwaniaki, kłamcy, chamy.

A tak na koniec tej sytuacji aby się razem pośmiać to teraz zamawiał nie kredkę a ołówek i on na tym traci a my nie ponosimy odpowiedzialności.

Już nawet nie odpisujemy na tą dyskusje bo to nie ma najmniejszego sensu.

Trudno najwyżej będzie nierozwiązana.

Moniko dziękuje za wszelkie chęci, a co do kodów EAN z błędnymi danymi lub nieodpowiednimi produktami pod tymi kodami to mam wu wkleić bo nie ukrywam ze lista długa.

oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Monika @la_nika kupujący prosi was o pomoc w dyskusji po mojej ostatniej wiadomości tutaj, a kolejna osoba od was znowu chyba nie zapoznała się z dyskusją.

My nie wyślemy klientowi nowego produktu ponieważ produkt dostał zgodny z zamówieniem co potwierdzają fotografie od klienta z widocznym kodem EAN, jak kolorem który był na zdjęciu w ofercie w chwili zakupu.

My możemy zwrócić środki, ale pod warunkiem odesłania produktu w stanie takim jaki do niego dotarł.

My z grzeczności przeprosiliśmy klienta w waszym imieniu za wasz błąd, a klient twierdzi że my przyznaliśmy się do błędu - po prostu paranoja ale też nasz błąd że chcieliśmy przeprosić za was.

Klient twierdzi że produkt powinien być zafoliowany - kupujący najwidoczniej wie lepiej od producenta jak pakować produkty w fabryce do dystrybucji - ten produkt nigdy nie był zafoliowany.

Dlaczego portal sugeruje co zrobi sprzedawca jak klient zwróci produkt?

Cyt. pracownika Allegro:

"Sprzedający może wydać ostateczną decyzję reklamacyjną po zapoznaniu się ze stanem towaru. Dlatego, gdy nie otrzyma towaru może odrzucić reklamację.

Proszę, aby odesłał Pan kredkę jeżeli oczekuje Pan dosłania prawidłowego produktu."

Uważam że teraz portal Allegro musi wybrnąć z sytuacji z powodu swojego katalogu, ale biorąc pod uwagę rozdawnictwo znowu wygra kupujący.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 Cześć. Zapoznałam się ze sprawą i to rzeczywiście trudna sytuacja.  Skontaktowałam się już z odpowiednim zespołem i poprosiłam o wsparcie dla Ciebie w dyskusji. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@ko_alka a czy od razu w dyskusji nie powinna się wypowiadać znająca temat osoba? Tylko sprzedawca musi się użerać z botem ignorantem - potakiwaczem Kupującego i szukać pomocy po forach Allegro...

oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@anitaw40 "Czy mamy stosować formułki w każdej ofercie, że za informacje z produktyzacji sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności?"

Zgodnie z Regulaminem to sprzedawca ponosi odpowiedzialność za to.

oznacz moderatorów

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

@anitaw40 Coraz częściej, aktualnie bardzo często, widzę formułki w stylu "sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za informacje w produktyzacji, gdyż allegro zmienia je bez wiedzy sprzedających", więc może jest jakiś sens zamieszczania tych formułek.

Poza tym już kilka osób zorientowanych w prawie, mówiło o tym, że za wprowadzenie kupujących w błąd przy pomocy katalogu produktów odpowiada allegro, gdyż katalog jest ich własnością i zmieniają go bez wiedzy sprzedających, tym samym zmieniając oferty sprzedających bez ich wiedzy. I ponoć tak samo twierdzi UOKiK.

oznacz moderatorów