anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Subkonto, a zgłaszanie błędów w katalogu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:112469443
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Pracuję zdalnie, mam subkonto, do niedawna mogłem zgłaszać błędy w produktach, niestety po zmianach nie mam takiej możliwości - czy istnieje opcja, że pracodawca musi coś ustawić czy nie będę miał już możliwości zgłaszania błędów?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112469443 Co masz na myśli pisząc "subkonto" - czy chodzi o upoważnione konto? Jeśli tak, to podaj proszę nazwę głównego konta oraz prześlij zrzut ekranu (widoczna cała strona z paskiem adresowym, datą oraz godziną) z brakiem dostępnej opcji zgłoszenia błędu w produkcie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:112469443
#9 Pomysłodawca#

Tak, chodzi o konto upoważnione - konto główne - korale.pl, poniżej scrddd.jpgeen sprzed chwili

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112469443 odśwież proszę stronę i powinno już działać. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:112469443
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję za pomoc, teraz ma to sens!

oznacz moderatorów
Client:112469443
#9 Pomysłodawca#

Przy okazji jeszcze jedno pytanie: dlaczego opcje edycji (zaznaczone na czerwono) ze zdjęcia też są niemożliwe do edycji przez upoważnione konto? Znam wszystkie dane, a nie mogę edytować - jakby się dało uruchomić taką opcję to bardzo by to pomogło. Pozdrawiamccc.jpg

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112469443 ta opcja jest już dostępna, więc jeśli u Ciebie nie działa, spróbuj najpierw wyczyścić ciasteczka i pamięć podręczną, a jeśli to nie pomoże prześlij mi proszę cały zrzut swojego ekranu z zaznaczonymi ofertami i tymi opcjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:112469443
#9 Pomysłodawca#

Czary mary, dzisiaj pojawiła się opcja bez czyszczenia cookies... Dziękuję za odpowiedź!

oznacz moderatorów