Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Pracuję zdalnie, mam subkonto, do niedawna mogłem zgłaszać błędy w produktach, niestety po zmianach nie mam takiej możliwości - czy istnieje opcja, że pracodawca musi coś ustawić czy nie będę miał już możliwości zgłaszania błędów?
@Client:112469443 Co masz na myśli pisząc "subkonto" - czy chodzi o upoważnione konto? Jeśli tak, to podaj proszę nazwę głównego konta oraz prześlij zrzut ekranu (widoczna cała strona z paskiem adresowym, datą oraz godziną) z brakiem dostępnej opcji zgłoszenia błędu w produkcie.
Tak, chodzi o konto upoważnione - konto główne - korale.pl, poniżej screen sprzed chwili
@Client:112469443 odśwież proszę stronę i powinno już działać.
Bardzo dziękuję za pomoc, teraz ma to sens!
Przy okazji jeszcze jedno pytanie: dlaczego opcje edycji (zaznaczone na czerwono) ze zdjęcia też są niemożliwe do edycji przez upoważnione konto? Znam wszystkie dane, a nie mogę edytować - jakby się dało uruchomić taką opcję to bardzo by to pomogło. Pozdrawiam
@Client:112469443 ta opcja jest już dostępna, więc jeśli u Ciebie nie działa, spróbuj najpierw wyczyścić ciasteczka i pamięć podręczną, a jeśli to nie pomoże prześlij mi proszę cały zrzut swojego ekranu z zaznaczonymi ofertami i tymi opcjami.
Czary mary, dzisiaj pojawiła się opcja bez czyszczenia cookies... Dziękuję za odpowiedź!