Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Błąd jest taki: Jak wybieram "Wystaw podobną" (chodzi o aukcję, aby większość danych była już wpisana) W polu edycji zmieniam sygnaturę i potem wybieram produkt z katalogu, to mi z automatu zmienia sygnaturę na poprzednią. (Tak się nie działo przed ostatnimi zmianami). Teraz musimy najpierw znaleźć produkt w katalogu, a potem dopiero zmienić sygnaturę. Niby banał, ale jest to nie po kolei dla nas i doprowadziło już do kilku błędów. Bo tak szło po kolei i szybko, a tak trzeba skakać po stronie do góry i na dół co spowalnia cały proces, no i jak kto nie wie (przyszły pracownik), to narobi bałaganu.
Bardzo proszę o naprawienie tej usterki.
@Duinhir Podaj proszę numer przykładowej oferty, której dotyczy ten problem. Jeśli to możliwe prześlij zrzuty ekranu lub filmik, na którym pokażesz szczegóły.
To się tyczy każdego przedmiotu.
1 - Wybieram opcję "Wystaw Podobną" aby większość była uzupełniona w nowej aukcji
2 - Zaczynam od zmiany nazwy przedmiotu i sygnatury
3 - Następnie szukam w katalogu nowego przedmiotu, znajduję i go wybieram
4 - Sygnatura z automatu zmienia się na tą, która była przed edycją.
Wcześniej, sygnatury nie zmieniały się na powrót, dopiero od niedawna zaczęło się to dziać.
1
2
3
4
To nie dotyczy samej sygnatury tylko praktycznie całego formularza. Już wiele razy się zapomniałem, stworzyłem sobie cały opis, wgrałem zdjęcia, wszystko poustawiałem i trzeba było zmienić produkt w katalogu... po wybraniu cały opis poszedł w cholerę. Problem ten istniał już od wielu miesięcy, ale zdążyłem się przyzwyczaić do nowej rutyny.
Od tamtej pory zawsze, ale to zawsze w pierwszej kolejności wybieram produkt z katalogu, bo potem sygnatura się cofnie lub inne pole i ciężko wyłapać duplikat czy błąd po większej ilości wystawionych ofert. Ciągle tylko problemy przez ten katalog...
Katalog to trauma i strzał w kolano - to wszyscy sprzedawcy wiedzą 😉
Ale oprócz sygnatury nic mi nie cofa jak na razie, ale fakt, że co chwilę są zmiany i można ich nie wyłapać. Ja już też szkolę pracowników aby najpierw katalog, ale wiadomo jak jest, ktoś nie ogarnie i potem setki aukcji do naprawy.