Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Błąd jest taki: Jak wybieram "Wystaw podobną" (chodzi o aukcję, aby większość danych była już wpisana) W polu edycji zmieniam sygnaturę i potem wybieram produkt z katalogu, to mi z automatu zmienia sygnaturę na poprzednią. (Tak się nie działo przed ostatnimi zmianami). Teraz musimy najpierw znaleźć produkt w katalogu, a potem dopiero zmienić sygnaturę. Niby banał, ale jest to nie po kolei dla nas i doprowadziło już do kilku błędów. Bo tak szło po kolei i szybko, a tak trzeba skakać po stronie do góry i na dół co spowalnia cały proces, no i jak kto nie wie (przyszły pracownik), to narobi bałaganu.
Bardzo proszę o naprawienie tej usterki.
@Duinhir Podaj proszę numer przykładowej oferty, której dotyczy ten problem. Jeśli to możliwe prześlij zrzuty ekranu lub filmik, na którym pokażesz szczegóły.
To się tyczy każdego przedmiotu.
1 - Wybieram opcję "Wystaw Podobną" aby większość była uzupełniona w nowej aukcji
2 - Zaczynam od zmiany nazwy przedmiotu i sygnatury
3 - Następnie szukam w katalogu nowego przedmiotu, znajduję i go wybieram
4 - Sygnatura z automatu zmienia się na tą, która była przed edycją.
Wcześniej, sygnatury nie zmieniały się na powrót, dopiero od niedawna zaczęło się to dziać.
To nie dotyczy samej sygnatury tylko praktycznie całego formularza. Już wiele razy się zapomniałem, stworzyłem sobie cały opis, wgrałem zdjęcia, wszystko poustawiałem i trzeba było zmienić produkt w katalogu... po wybraniu cały opis poszedł w cholerę. Problem ten istniał już od wielu miesięcy, ale zdążyłem się przyzwyczaić do nowej rutyny.
Od tamtej pory zawsze, ale to zawsze w pierwszej kolejności wybieram produkt z katalogu, bo potem sygnatura się cofnie lub inne pole i ciężko wyłapać duplikat czy błąd po większej ilości wystawionych ofert. Ciągle tylko problemy przez ten katalog...
Katalog to trauma i strzał w kolano - to wszyscy sprzedawcy wiedzą 😉
Ale oprócz sygnatury nic mi nie cofa jak na razie, ale fakt, że co chwilę są zmiany i można ich nie wyłapać. Ja już też szkolę pracowników aby najpierw katalog, ale wiadomo jak jest, ktoś nie ogarnie i potem setki aukcji do naprawy.