Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry otrzymałam informację że moje oferty naruszają regulamin, że nie wolno wystawiać takich samych ofert Nowych bo wpływa to na przejrzystość wyników wyszukiwania, tymczasem moje oferty nie dotyczą tego samego produktu. Oto lista ofert, które wg allegro są takie same :
Chciałabym poinformować allegro, że oferty dotyczą innych modeli wózków, w każdym z tych modeli nakładki na pałąk czy tez na rączkę są innych wymiarów i dedykowane są do innego modelu wózka. Mają inną długość i inną szerokość. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji!!!!!!! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BabyBoutique Cześć. 🙂 Dziękuję za zgłoszenie. Z tego, co widzę, oferty są połączone w jeden produkt w Katalogu (przykładowo dwie pierwsze 12408848192 i 12409710345).
Jeśli są to różne towary, to powinny zostać połączone w różne produkty w Katalogu
Mam kilka produktów, produktem jest skórzana nakładka na rączkę wózka sznurowana bądź na zamek i to są dwa różne produkty. W obrębie każdego z tych produktów rozróżniam nakładki do poszczególnych modeli wózków, wszystkie przypisane do odpowiednich produktów (produkt skórzana nakładka sznurowana lub nakładka skórzana na zamek) Nie da rady u was w katalogu utworzyć odrębnych produktów dla każdego modelu wózka, ponieważ te produkty będą się różnić jednym słowem (będzie to konkretny model wózka) i algorytm nie pozwala na utworzenie takich odrębnych produktów (robiłam to i wyświetla się komunikat że nie można utworzyć produktu bo takowy już istnieje). Regularnie zmieniacie swoją politykę w obrębie produktywizacji i co chwila cedujecie te zmiany na użytkowników, sprzedaje te produkty już 10 lat i jeszcze takiego bałaganu jak jest w tej chwili to w życiu nie widziałam. Proszę przywrócić moje aukcje albo zaproponować rozwiązanie sytuacji , które jest możliwe do wykonania a nie będzie za chwile automatycznie usunięte.
@BabyBoutique Jak już wspomniała Ola, jeśli są to różne produkty nie ma możliwości, aby były podpięte pod jeden produkt w katalogu. Jest to błąd i takie oferty będą zamykane. Widzę, że w kategorii "tekstylia do wózków" parametrem identyfikującym produkt jest "marka" - co może być powodem problemu z utworzeniem nowych produktów, które niewiele się od siebie różnią. Skontaktuję się z zespołem i poproszę o dodanie parametrów identyfikujących. Masz propozycję, który z parametrów byłby odpowiedni?
Takim parametrem może być może być model wózka do jakiego są dedykowane nakładki np. "pasuje do:" cybex priam, cybex mios, cybex balios, cybex melio, bugaboo cameleon bugaboo bee itd ... jest tego bardzo dużo.
Kolejnym parametrem identyfikującym może być "wersja :"sznurowana lub na zamek
Jeżeli będą występować osobno te dwa parametry identyfikujące to będzie możliwość
stworzenia wielu różnych produktów, osobno dla każdego modelu wózka , bo przecież różnią się one od siebie i np nakładki do cybex priam nie pasuja do cybex balios (maja inne wymiary).
Najważniejsze jest dla mnie w tej chwili to że usuneliście 16 moich ofert które generowały mi sprzedaż z której utrzymuje swoją rodzinę, proszę do czasu rozwiązania problemu z dodaniem tych opcji tak by możliwe było prawidłowe wprowadzenie produktów w tej kategorii o warunkowe przywrócenie tych ofert, przecież to nie jest mój błąd bo ja inaczej nie mogę wprowadzić tych ofert jak tylko w taki sposób jak były do tej pory.
@BabyBoutique Dzięki za sugestie! Skonsultuję to z zespołem odpowiedzialnym za katalog i zobaczymy, co da się zrobić, bo wprowadzić najkorzystniejsze rozwiązanie w tej kategorii.
To zajmuje czas, a ja nie mogę sprzedawać swoich produktów, co w tej kwestii? Przez ostatnie dwa lata nikomu to nie przeszkadzało i klienci je znajdowali. Najpierw szukamy rozwiązania sytuacji a jak będzie ono dostępne to chętnie je wdrożę, ale do tego czasu proszę o przywrócenie moich ofert tak abym mogła zachować ciągłość sprzedaży
@BabyBoutique Bardzo mi przykro, ale duplikaty są usuwane systemowo, więc nawet jeśli wznowiłabyś te oferty/wystawiła je ponownie, to najprawdopodobniej system znów zamknie je jako duplikaty.
@BabyBoutique nadaj im inne kody EAN i utwórz jako oddzielne produkty, a żeby zobaczyć o co w tym chodzi, wejdź w swoje oferty i połącz te same produkty 🙂
A klient potem wchodzi i widzi taki fikołek 🙂 i się zastanawia co kupuje 😞
Proszę przeczytac co jest wyzej napisane, nie moge utworzyc innych produktow bo algorytm na to nie pozwala, mysli Pan że nie próbowałam ?
Dzień dobry, czy już coś wiadomo w mojej sprawie? Chciałabym wiedzieć czy zostaną wprowadzone modyfikacje do katalogu i kiedy to nastąpi?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy już coś wiadomo w mojej sprawie? Chciałabym wiedzieć czy zostaną wprowadzone modyfikacje do katalogu i kiedy to nastąpi?
@BabyBoutique Przykro mi, wciąż czekam na odpowiedź.
Dzień dobry @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_, czy juz zostały dodane parametry? czy juz moge wprowadzić swoje oferty? Chciałabym przypomnieć _ że to jest moje jedyne źródło utrzymania i blokujecie moja sprzedaż w tej chwili , nie z mojej winy , nie jest moją wina że katalog jest nieprawidłowo stworzony, proszę o informację kiedy bede mogła wznowić oferty, jeśli nie jest Pani w stanie odpowiedzieć to prosze o email lub telefon do osoby decyzyjnej
@BabyBoutique Sprawa jest zdecydowanie bardziej skomplikowana niż się wydaje i cały czas jest konsultowana przez zespół odpowiedzialny za ten obszar. Nie jest to ode mnie zależne, dlatego nie jestem w stanie Ci wskazać, kiedy otrzymam odpowiedź i czy będzie ona taka, jak tego oczekujesz. Niemniej jednak trwają prace nad wprowadzeniem rozwiązania opisywanego przez Ciebie problemy. Nie mogę podać Ci danych kontaktowych, o które prosisz, ponieważ ten zespół kontaktuje się jedynie z nami, wewnętrznie. Mogę Ci zaproponować kontakt przez formularz jeśli jesteś zainteresowany.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dzień dobry, czy już coś wiadomo w mojej sprawie ??
@BabyBoutique Najmocniej Cię przepraszam za tak długi czas oczekiwania na odpowiedź. Nasz dział techniczny zweryfikował, co jest powodem łączenia Twoich ofert z tym samym produktem - są to nieprawidłowe wartości w parametrach.
Wszędzie podany jest ten sam kod producenta "102" - co nie jest poprawną wartością we wszystkich produktach.
Dodatkowo we wszystkich ofertach ten sam zestaw wartości w parametrach (np. w kolorze zawsze jest "inny") i to samo zdjęcie główne (oferty 12409710345, 12408954327, 12409610317), nic więc dziwnego, że system proponuje ciągle ten sam produkt.
Jeśli to są różne produkty, powinny się od siebie różnić na poziomie zdjęć czy parametrów.
Różne produkty = różne wartości w parametrach, np. różne EANy (których w ofertach nie ma) czy różne Kody Producenta.
Ustawiono regułę dla marki Jablonsky tak, by uwzględniała w identyfikacji kod producenta, ale musi on być inny dla każdego z produktów, by system je rozróżniał.
@BabyBoutique Takie "ułatwienie" ,teraz musisz każdy produkt podpinać osobno w katalogu .Czego to się nie robi dla dobra sprzedawcy .