Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiegoś czasu przy aukcjach pojawił się wykrzyknik. Po edycji produktu i połączeniu z katalogiem nadal widnieje. Czy przez ten wykrzyknik Nasze produkty mogą być niewidoczne?
@CERAMIK-STUDIO to oznacza, że w produkcie zostały zmienione parametry. Kliknij proszę w link "zobacz zmiany w produkcie", aby sprawdzić co dokładnie zostało zmienione.
Gdy zmienimy dane produktu, nie zaktualizujemy automatycznie Twoich ofert. Możesz to zrobić samodzielnie. Dzięki temu Twoi klienci zobaczą w ofertach prawidłowe parametry i nazwę produktu.
Aby zaktualizować parametry w Twojej ofercie przejdź do zakładki Mój asortyment. Przy odpowiedniej ofercie kliknij [edytuj]. Przeniesiemy Cię do formularza wystawiania i wyświetlimy parametry, które zmieniliśmy. Porównaj wartości parametrów w ofercie z tymi, które podajemy w Katalogu. Aby zaktualizować dane produktu w ofercie, kliknij [połącz ofertę z Katalogiem].
A co jeśli dane lub zdjęcie się nie zgadzają?
@CERAMIK-STUDIO możesz albo połączyć ofertę z innym produktem z Katalogu – (aby to zrobić kliknij [zmień produkt] w części Produkt w ofercie podczas edytowania oferty) lub zgłoś nam błędne dane.