anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można żądać zwrotu pieniędzy za nie działający kod do gry komputerowej?

MAMY ROZWIĄZANIE!
winner40
#7 Wielbiciel#

Witam. Po raz pierwszy przydarzyła mi się taka sytuacja. Kupiłem klucz do gry na pc.Postępując zgodnie z instrukcją próbowałem aktywować grę.Przez dłuższy czas nie udawało się tego dokonać. Mimo licznych wiadomości do sprzedającego, z prośbą o pomoc: zero odpowiedzi. Po wyłączeniu wszelkich barier antywirusowych i zabezpieczeń udało się grę wgrać. Niestety,następnego dnia nie mogłem uruchomić gry. Aktywator podany przez sprzedającego nie działał i to pomimo tego,że w dalszym ciągu wszystkie bariery anty były wyłączone.Pokazywała się strona Steam z loginem,żądająca hasła do tego konta (Nie chciałem niczego na tym koncie robić,żeby czegoś nie spieprzyć).Pisałem do sprzedającego z pytaniem o to konto i ewentualne hasło, ale zero odpowiedzi.

Czy mogę wystąpić o zwrot kasy?

Czy dowodem na moją korzyść mogą być liczne próby kontaktowania się ze sprzedającym,z prośbami o pomoc w aktywacji? Włącznie z prośbą o pomoc poprzez TeamViewer - tez zero pomocy.

Czy ponowny zakup tej samej gry na innej aukcji (bez żadnego problemu aktywowana,przypisana do mojego konta i już zainstalowana) może być dowodem na to,że nie chciałem oszukać sprzedającego?

Jeżeli ktoś miał podobny problem,to bardzo proszę o podpowiedź czy jest szansa na odzyskanie kasy,czy po prostu dać sobie spokój?

Dziękuję.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kostas11
#21 Demiurg#

@winner40 rozpocznij dyskusję i złóż reklamację potem będzie opcja POK o ile się nie dogadacie 🙂

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...

________
Κώστας
oznacz moderatorów
winner40
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za pomoc.To cenne mieć świadomość,że można liczyć na pomoc innych Allegrowiczów.Sprawę udało się załatwić pozytywnie dla mnie.

Temat zamknięty.Pozdrawiam. winner40

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@winner40 Tak, możesz żądać zwrotu pieniędzy za coś, co miało działać, a nie działa.

Na początek otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE w nim zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro.

Jeżeli mimo to nie otrzymasz zwrotu pieniędzy, po 14 dniach zamknij spór jako nierozwiązany i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

Jeśli będziesz miał jakikolwiek problem ze złożeniem wniosku, albo Allegro odmówi Ci pomocy, napisz tu ponownie.

 

oznacz moderatorów
winner40
#7 Wielbiciel#

 

Dziękuję za pomoc. Sprawę udało się załatwić pozytywnie dla mnie.

Temat zamknięty.Pozdrawiam. winner40

oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

@winner40 - Wszystko możesz.

oznacz moderatorów
winner40
#7 Wielbiciel#

Dziękuję.

 

oznacz moderatorów