anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odebrałam przesyłki, bo nie mogłam wyciągnąć jej ze skrzynki. Co robić w takiej sytuacji?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:102773974
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26
Grendel66
#9 Pomysłodawca#

Czy @xyz96 jest na tym forum trollem? Bo takie odnoszę wrażenie.

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@Grendel66 
Od 20 lutego można już mówić o nim w czasie przeszłym.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
Grendel66
#9 Pomysłodawca#

Doigrał się w końcu 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Albo "awansował/a", cosik tutaj mierdzi!🤔

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@A3dam Oświecisz co się z nim stało? 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 Niestety musiałem, bo ten post pokazuje twoje podejście do sprawy. Twoja sugestia dla kupującego była nieadekwatna, skomplikowana i mająca na celu tylko zaszkodzić sprzedawcy. @LEW433  po prostu podał telefon i ta prosta rada rozwiązała sprawę. Wszyscy zadowoleni i czas oraz wysiłki zaoszczędzone. Prośba  : nie przeszkadzaj, a staraj się pomóc.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Ja zawsze staram się pomóc. Mam na koncie ponad 2400 rozwiązanych problemów, a wspomniany przez Ciebie osobnik zaledwie 400. Poza tym nie musisz mi tu czynić uwag, to nie jest wątek o mojej pomocy, tylko o problemach z podjęciem przesyłki. Postarajcie się - sprzedawcy - dobić do  mojego wyniku, a potem będziemy rozmawiać o pomocy 🙂 

Dziwnym trafem nie czynisz podobnych uwag sprzedawcom, którzy na tym forum utrudniają kupującym rozwiązanie problemu transakcyjnego. 

oznacz moderatorów