anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie chce zwrócić wpłaty, co zrobić?

joannakocik92
#7 Wielbiciel#

Witam, 4 sierpnia zakupiłam zegarek męski za nie małe pieniądze 2 razy był na reklamacji w tym raz z pęknięta szybką, szybka sama pękła na ręku została wymieniona przez sprzedawcę, teraz znów pękła na ręku szybką tez po wymianie sprzedawca nie chce mi zwrócić pieniędzy za zegarek chce go mu odesłać co mogę zrobić w takiej sytuacji?? Minęło 180 dni od zakupu ale uważam ze wada zegarka była ukryta... 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

milka1234567890
#17 Koryfeusz#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@joannakocik92 To była zakup od osoby prywatnej, czy od firmy, sklep? Jeśli od firmy, sprzedawca w ramach rękojmi nie może naprawiać i wymieniać zegarka wielokrotnie. Po wystąpieniu drugiej wady, gdy towar był już naprawiany lub wymieniany, musi oddać pieniądze. Złóż kolejną, pisemną reklamację i odstąp w niej od umowy na podstawie art. 560 Kc. Jeżeli nie otrzymasz zwrotu wpłaty po odesłaniu zegarka, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

Adres do odesłania masz w zakładce Reklamacja, a jeśli nie ma tam adresu, odeślij na adres sprzedawcy otrzymany po zakupie.

oznacz moderatorów

joannakocik92
#7 Wielbiciel#

zakup był od firmy sklep nie osoby prywatnej..no właśnie tak mi się właśnie wydawało.. 

oznacz moderatorów