anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak towaru oraz kontaktu ze sprzedającym - Allegro Lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
BornToSleep01
#7 Wielbiciel#

Witam,

30 listopada na Allegro Lokalnie zakupiłem produkt z opcją wysyłki listem poleconym priorytetowym. Wszystko od razu opłaciłem - po kilku minutach na maila dostałem informację, że pieniądze dotarły do sprzedawcy. Do dzisiaj towar do mnie nie dotarł (list polecony priorytetowy dochodzi maksymalnie po 2 dniach), a sprzedawca nie odpowiada na SMSy.

Ile czasu ma sprzedający na wysłanie towaru lub udzielenie informacji dlaczego nie został wysłany?

Pozdrawiam,

Michał

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

@BornToSleep01 Otwórz dyskusję z sprzedającym,ma 24 godz na odpowiedź,żądaj wysyłki towaru :https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@BornToSleep01 a ile dał czasu w ofercie ? 30 niedziela dajmy czas na wysyłkę 2 grudnia, 4 grudnia piątek powinna być ale mamy święta, nie za szybko byś chciał 😉  Zawsze możesz zapytać przez https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...

________
Κώστας
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@BornToSleep01 Mój rekord polecony priorytetowy to ok 45 dni.... Czy Sprzedajacy podał tracking ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@BornToSleep01 Jeśli nie masz kontaktu, otwórz spór ze sprzedającym, który ma obowiązek w sporze uczestniczyć. Po 24 godzinach wsparcia udzieli Ci tam pracownik Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do wysyłki towaru lub zwrotu wpłaty.

Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

Gdyby jednak problem nie został rozwiązany, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących.

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...

oznacz moderatorów
BornToSleep01
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za odpowiedzi 🙂

Sprzedający nie podał czasu wysyłki, bo transakcja miała miejsce na Allegro Lokalnie. Ja rozumiem, że człowiek może być zajęty/mieć sytuację losową, ale mógłby mi chociaż napisać krótkiego SMSa lub odpowiedzieć na czacie Allegro w ciągu tego tygodnia (tam też pytałem co z wysyłką), że nie da rady wysłać listu.

Niby ma konto od 17 lat i status "użytkownik zweryfikowany". Co to oznacza?

Jeśli do wtorku list się nie pojawi - otworzę spór.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Użytkownik zweryfikowany tak naprawdę niewiele oznacza, to taka zachęta do zakupów. Każdy sprzedawca jest zweryfikowany pod względem danych osobowych, inaczej nie mógłby sprzedawać. Na Lokalnie czasem możesz trafić na ofertę wystawioną nawet z zawieszonego konta.

oznacz moderatorów