anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z anulowaniem

Client:92300575
#1 Nowicjusz#
  • Witam ostatnio zamówiłe przez przypadek produkt poczym chciałem go zanulować nie dało sie tylko dało sie go zwrócić a ja go jeszcze nie mam prosze o szybkie odowiedzi
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

@Client:92300575 Czego nie masz, towaru zwrotu środków, otwórz spór z sprzedawcą:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:92300575  Anulowanie, a zwrot to to samo. Odstąpienie od umowy. Tyle.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@milka1234567890  Załóż spór? O co? O to że klient nie umie zrobić Anulowania. Ogarnij się.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

W sumie to jakoś ten kupujący nie wie, czy chce towar czy go nie chce. Sądziłem ze czeka i go nie otrzymał.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@milka1234567890  na lokalnie nie ma komentarzy. Dobranoc.

oznacz moderatorów

betizdaleka
#9 Pomysłodawca#

Na pewno jest to to samo?

Anulowanie to rezygnacja z zakupu w sytuacji gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana. Nie jest możliwe gdy został wygenerowany już list przewozowy i status zamówienia jest WYSŁANE

Możesz odstąpić od umowy, wówczas sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaconych środków, i może się wstrzymać aż otrzyma zwrot towaru.  Możesz oczywiście odmówić przyjęcia towaru ale może powstać problem ze zwrotem środków. Bo np wybrałeś wysyłkę za pobraniem kosztującą 20 zł podczas gdy sprzedawca oferuje w tej ofercie wysyłkę paczkomatem za 8,99. Wówczas może potrącić różnicę. Jeszcze większy problem jest ze zwrotem. Za zwrot przesyłki do nadawcy też ktoś musi zapłacić bo to przecież kosztuje.

Podsumowując - kupując np produkt A kosztujący 100z zł wybierasz przesyłkę kurierem za 17 zł. Płacisz 117 zł, ale nie odbierasz przesyłki bo jej już nie chcesz. Możesz otrzymać 117 zł  - 8 ( bo w ofercie najtańsza wysyłka jest za 8,99) - zwrot do nadawcy 17 zł. Bo za zwrot płaci kupujący. No chyba, że sprzedawca weźmie to na kark - 25 zł w plecy, trochę słabo 🙂

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:92300575 Zrób zwrot jak się da, skontaktuj się z sprzedawcą, na AL nie ma w zasadzie zwrotów od prywatnego sprzedawcy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:92300575 Anulować zakup możesz na 3 sposoby. Każdym z nich możesz anulować przed otrzymaniem towaru i każdy jest tak samo ważny;

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Żeby uniknąć takich problemów wystarczy przed zakupem trochę pomyśleć bo takie "zamówiłem przez przypadek" nie jest zupełnie wiarygodne .

oznacz moderatorów

jedrekm007
#7 Wielbiciel#

Ludzka rzecz, czasem się ręka omsknie 😉
Szkoda, że oprogramowanie robi wtedy pod górkę - zwykły prosty "anuluj zakup" by wystarczył i nie trzeba byłoby się głowić.
(albo np. dostępny kontakt na support Allegro bo to ich problem, a nie przerzucanie kartofla na społeczność).

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92300575 do zakupu doszło na Allegro czy Allegro Lokalnie? Pytam, ponieważ na koncie, z którego piszesz nie ma żadnego zakupu na Allegro Lokalnie. Na Allegro zamówienie anulujesz w zakładce Kupione tylko jeżeli Sprzedający ma konto firmowe oraz status Twojego zamówienia będzie inny, niż: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki", "Wysłane" lub jeśli Sprzedający nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów