anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupy i płatność

Client:74855517
#7 Wielbiciel#

zakupiłem KLAWIATURA MECHANICZNA MODECOM LANPARTY RGB BLUE ściągneło mi pieniądze z konta 

ale sprzedający mi napisał że jak dostaną wpłate to będe wiedział więcej na temat statusu przesyłki

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:74855517 Zapłaciłeś przez PayU ? To mają już wpłatę na swoim koncie w PayU ( nie w banku). Więc ją już widzą. Dostali również email z potwierdzeniem. Chyba że płaciłeś na konto PayU przelewem tradycyjnym, wtedy to może potrwać do 2 dni.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:74855517
#7 Wielbiciel#

placiłem kartą visa payu

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Więcej szczegółów ? płaciłeś przez Payu, jak masz statut płatności ?? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

Zawsze mnie zastanawia dlaczego klienci mają pretensje na temat przesyłki, mimo że nawet nie sprawdzili statusu płatności. To że zeszło z konta nikogo nie interesuje. Liczy się status płatności.

oznacz moderatorów

Client:74855517
#7 Wielbiciel#

 a gdzie morzna to sprawdzić

 

oznacz moderatorów

Client:74855517
#7 Wielbiciel#

sprawdziłem status jest płatność nie udana

 

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

no widzisz, czyli sprzedawca nie otrzymał wpłaty

oznacz moderatorów

Client:74855517
#7 Wielbiciel#

ale z konta mi śćągneło pieniądze

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:74855517 Bo to tak działa niestety na Allegro Finanse. Bank odrzucił Twoją płatność, ale mimo to Twoimi pieniędzmi zostało zasilone konto Allegro Finanse. Teraz poczekasz kilka dni na zwrot tych środków. Jednocześnie możesz już teraz powtórzyć płatność, ale znowu zostaną pobrane pieniądze z konta i może tym razem płatność nie będzie nieudana.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, ale o tym powinien powiadomić sprzedającego, bo wskoczy na CL 🙂

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

można

moje zakupy -> kupione

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

ale czekaj.. przecież to nic złego.. pewnie się zabezpieczają przed oszustami, nie wiem 🙂
w razie co masz dyskusję, którą otwierasz po 7 dniach, narazie na spokojnie 🙂

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:74855517 skoro już wszyscy wyjaśnili Ci, co z czym - mam nadzieję, że uda Ci się ponowić płatność, a jeśli nadal będziesz miał problemy - zapraszam do skorzystania z naszego wsparcia pozakupowego, czy to przez dyskusję, czy formularz 🙂 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów