anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłem za produkt i go nie otrzymałem, co teraz?

Client:79193475
#8 Zapaleniec#

dzień dobry wszystkim.Dokonał zakupu od tego sprzedawcy [edycja].Zapłaciłem za zakup kartą, to jest licencja na program do pisania muzyki i ten sprzedawca nie odpowiada na moje wiadomości, też bardzo się martwię bo nie jestem z Polski a z Ukrainy i zarobiłem ciężko 699,9 zł do kupienia potrzebuję waszego wsparcia i pomocy w tej sytuacji, z góry dziękuję.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

kto chciałby się ze mną skontaktować osobiście, oto mój instagram - [edycja]

także mój e-mail - [edycja]

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

maxr01
#16 Inspirator#

A jak miała być wysyłka i kiedy był zakup?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Client:79193475
#8 Zapaleniec#

dokonałem wczoraj zakupu około godziny 11: 30-12: 00 a sprzedawca przy obiedzie napisał, że prześle moją licencję e-mailem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:79193475 Ty musisz walczyć o towar, otwórz dyskusję z sprzedawcą:https://allegro.pl/dyskusje/nowa po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POKu:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

kasi_ak
#12 Orędownik#

Otworz dyskusje ze sprzedawca, i wlacz w nia pracownika allegro. Jak to nie pomoze to wniosek do POK. Kase Ci zwroca na 100%😉

oznacz moderatorów

Client:79193475
#8 Zapaleniec#

czy mógłbyś zasugerować link, gdzie mogę to zrobić? dzięki

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:79193475
#8 Zapaleniec#

dokonałem zakupu w samej aplikacji allegro, tutaj jest link https://allegrolokalnie.pl/oferta/fl-studio-20-signature-bundle-edu-wersja-ele-fv

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:79193475 Otwórz Dyskusję, w której sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć w ciągu 24 godzin. Po tym czasie pomoże Ci tam pracownik Allegro.

Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

Jeśli to nie rozwiąże problemu, po 14 dniach od zakupu wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Wnioski są rozpatrywane średnio w czasie 7 dni.

oznacz moderatorów

Client:79193475
#8 Zapaleniec#

To jest produkt elektroniczny, powinien zostać wysłany na mój e-mail. W podanym przez Ciebie linku widać produkty, które kupiłem, ale ten produkt nie istnieje. Po dokonaniu płatności pojawiło się potwierdzenie wpłaty wraz z numerem płatności na mój e-mail.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:79193475
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo, napisałem pod tym linkiem, zrobiłem zrzuty ekranu i napisałem numer oferty.Wszystkie zaakceptowane, będę czekał na odpowiedzi

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Client:79193475 to był zakup na Allegro Lokalnie, możesz rozpocząć dyskusję z tym Sprzedającym. Widzę, że Sprzedający napisał Ci wczoraj, że dziś prześle Ci dostęp, możesz poczekać do końca dnia, ale nie musisz, dyskusję można rozpocząć nawet godzinę od transakcji. Rozpoczniesz ją korzystając z tego linka. Gdybyś miał problemy, napisz tutaj, chętnie Ci wszyscy pomożemy! 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:79193475
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję Monica. Doceniam twoje wsparcie i wsparcie innych użytkowników, ponieważ wszyscy chcemy czuć się bezpiecznie, dziękuję

oznacz moderatorów