anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro nie dokonało usunięcia ogłoszenia

tranzet
#8 Zapaleniec#

Witam tak jak w temacie tyle że w tytule napisałem bardzo ogólnie więc postaram się to jakoś w miarę streścić . Jeden z kupujących dokonał zakupu mojego procesora i wszystko mogło by się wydawać proste jednakże allegro nie wiadomo z jakich powodów nie usunęło mojego zgłoszenia więc inny kupujący również wysłał mi przelew ja nie wiedząc o niczym zostałem zgłoszony przez tego drugiego klienta dosłownie dwa dni po zakupie niestety allegro nie odpowiada na moje maile a sama infolinia niewiele mi powiedziała .. Kazali mi wysłać dowód osobisty w dyskusji ale jak w dyskusji mam pokazać mu moje dane  ? dodam że w tej dyskusji allegro nie odpowiada na moje pytania nie wiem z jakich przyczyn . Prosze o pomoc bo ani z allgro ani z kupującym nie idzie się dogadać .

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tranzet Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa, w oparciu o art. 2.13 Regulaminu Allegro. 5 listopada w odpowiedzi na zgłoszenie numer 11868093 dostałeś dokładne instrukcje, co powinieneś zrobić, abyśmy mogli odblokować Twoje konto. Nie odpowiedziałeś na tę wiadomość i kolejnego maila wysłałeś do nas dopiero dziś, 15 minut temu, więc daj nam proszę czas na odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

tranzet
#8 Zapaleniec#

Doskonale rozumiem tylko nie wiem czumu z państwem jest tak utrudniony kontakt i dopiero po napisaniu wiadomości w tej dyskusji jest w stanie ktoś mi odpowiedzieć . Przepraszam ale nie sprzedaje na allegro zbyt często  nie wiem jakie państwo jako spółka posiadacie regulaminy . Nie dostałem odpowiedzi na pierwszy mail na : gamailu i onecie . Chciałbym jak najszybciej zakończyć tą sprawę jeśli jest taka możliwość i nie robić państwu problemów .

                                                                                                                                Pozdrawiam .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tranzet Odpowiedź na pierwszą swoją wiadomość otrzymałeś od nas dokładnie 5 listopada o godz. 18.56. Jeśli nie masz jej w folderze Odebrane, sprawdź również Spam, Powiadomienia lub Inne, natomiast regulamin zaakceptowałeś, zakładając swoje konto w Allegro. Jako firma nie chcemy utrudniać Ci prowadzenia działaności, ale musimy dbać o bezpieczeństwo transakcji. jeśli będziesz postępował zgodnie z instrukcjami naszych pracowników, odblokujemy Twoje konto, gdy tylko będzie to możliwe. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

tranzet
#8 Zapaleniec#

To niech administracja bądź ktokolwiek udzieli mi w końcu jakiś instrukcji  .. Czy jeśli wyślę przelewem pieniądze które kupujący mi wysłał będąc mieć potwierdzenie ze swojej strony że przelew dokonałem , to nie będzie miał możliwości szantażowania mnie ponownie na jakieś pieniądze ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tranzet 14 oraz 16 listopada odpowiedzieliśmy na wszystkie Twoje wiadomości w kwestii zwrotów. Natomiast sprawę blokady i dostępu do konta możesz wyjaśnić w zgłoszeniu 11868093. Właściwe instrukcje, co powinieneś zrobić, wysłaliśmy 5 listopada, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy od Ciebie odpowiedzi w tej sprawie. 

@br. Konta nie są blokowane bez powodu, tylko dlatego, że ktoś wpadnie na taki pomysł. Nie ujawniamy publicznie naszych procedur związanych z bezpieczeństem transakcji, nie dlatego, że nie chcemy, ale dlatego by wciąż były skuteczne. Jeśli ze szczegółami wyjaśnię Ci, dlaczego Dział Bezpieczeństwa pracuje w ten, czy inny sposób, takie informacje z łatwością mogłyby wykorzystać osoby nieuczciwe. Tak samo zresztą z wielu powodów nie mogę tutaj przedstawić uzasadnienia blokady tego konta. Mogę zapewnić Cię jednak, że poinformowaliśmy autora wątku o powodach blokady oraz wskazaliśmy, co powinien zrobić w tej sytuacji, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_   Ok,  wiem, wiem...

To bardzo podobnie  jak  z babcią  która  pobiła  4 policjantów.  Dla  bezpieczeństwa policjantów ją  zatrzymali.

oznacz moderatorów

tranzet
#8 Zapaleniec#

Droga pani/panie kontaktując się z infolinią przedstawiłem jak sprawy się mają do tego konta i nie bez powodu rozmowy są nagrywane .. Chciałbym państwu odpowiedzieć na mail i nie widzę w tym żadnego problemu tylko ja go nie mam i na swoim pierwotnym mailu gdzie zakładane było konto allegro ani tym drugim gmailu i nie mam po co kogokolwiek okłamywać bo tak jak państwo tak jak i ja chce zakończyć tę sprawę a wszystko jest robione aby tego nie zakończyć . Czuje się traktowany jak jakiś oszust i złodziej sprzedając na allegro decydowałem i kierowałem się przede wszystkim tym że miałem świadomość iż nie da się tu kogokolwiek oszukać i dlategoż nie wybrałem platformy **piiip** ... Przykre jak traktuje się tu sprzedawców jeszcze gdybym świadomie wiedział że ja popełniłem ten błąd oczywiście wtedy bym nie protestował i przyjął to na klatę jednak gdyby nie zajście z nie usunięciem mojego ogłoszenia po zakupie pierwszego z kupujących nie musiałbym tu pisać i nikomu nie zawracać głowy .

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@tranzet    Okazuje  się  że nie  zrozumiałeś  powagi problemu. 

Gdybyś napisał że  nie możesz  sprzedać  drugiego przedmiotu bo  zgubiłeś, albo że się  uszkodził,  jestem pewien że nie byłoby problemu, zwróciłbyś  pieniądze  kupującemu i byłoby po sprawie.

Ale  ty  napisałeś  że  to błąd Allegro,  czyli dałeś  do zrozumienia  że  Allegro jest niewiarygodne  delikatnie mówiąc.  Normalnym jest  że  Dział Bezpieczeństwa uważa  Cię  za oszusta  który  próbuje  wyłudzić  należną im prowizję. 

Dlatego napisałem  wcześniej, absurdalne trochę  porównanie  do babci z manifestacji , której  z braku  argumentów  zarzucono  pobicie policjantów. 

I o to w tym wszystkim chodzi.  Po  to też  potrzebne im są  twoje dane  z dowodu  osobistego aby  cię  ścigać potem za niezapłacone  kilkanaście złotych  prowizji.

Pieniądze kupującemu oddać musisz  więc  oddaj jak najszybciej jeśli masz  dane do przelewu.  Natomiast  z  Allegro  niestety  musisz przejść  całą  tą  procedurę  skoro  została  już rozpoczęta.  Pisanie  tutaj o Twojej uczciwości  niczego nie zmieni  i nie poprawi.

Życzę dobrego zakończenia

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tranzet Poprosiłam już właściwy zespół o ponowne wysłanie do Ciebie wiadomości w sprawie blokady konta. Mam nadzieję, że pomoże to wyjaśnić całą sytuację i będziesz mógł jednak kontynuować swoją działalność na Allegro. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

tranzet
#8 Zapaleniec#

Witam mam pytanie jak długo będzie jeszcze sprawa w toku czy znów wysłano mi mail i on kompletnie do mnie nie doszedł ? Jeśli tak to prosiłbym o ponowne wysłanie . Dziękuje i pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów

tranzet
#8 Zapaleniec#

Witam chciałbym się dowiedzieć co mam dalej zrobić w związku z zablokowanym kontem. Co mam zrobić gdy potwierdziłem wysyłkę wysłałem swój dowód osobisty a sprawa dalej jest w toku ponieważ klient nie odpowiada .. Jakby nie było patrzeć 900zł nie chodzi drogą przepraszam allegro jeśli takowo poczuło się urażone przeze mnie ale ta sprawa jest dla mnie niecodzienna i trwa już prawie miesiąc . Na prawdę chciałbym mieć to już za sobą biorąc pod uwagę chociażby nadchodzące święta . Całą procedurę allegro przeszedłem lecz nie wiem co mam dalej robić gdyż wszystkie wymienione przez państwa procedury zostały przeze mnie zaakceptowane i je jak najszybciej wysłałem . Również jeśli uzyskałbym na ostatnią wiadomość mailową byłby super gdyż nie dostałem maila zwrotnego 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tranzet Odpowiedz proszę na naszą wiadomość mailową z 2 grudnia. Tego dnia, o godz. 17:11 wysłaliśmy do Ciebie maila w tej sprawie z dokładnymi instrukcjami, jakie dokumenty powinieneś przedstawić oraz co powinieneś zrobić, aby Twoje konto zostało odblokowane.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

tranzet
#8 Zapaleniec#

Chciałbym aby został mail wysłany ponowie ponieważ nie został on dostarczony jeśli jest możliwość aby go jeszcze dzisiaj dosłać . Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

tranzet
#8 Zapaleniec#

Mail został usunięty przez przypadek prosiłbym o ponownie wysłanie go przepraszam za kłopot i pozdrawiam .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tranzet Wysłaliśmy do Ciebie ponownie tę wiadomość, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_   Piękny przykład  jak  Allegro działa  dla bezpieczeństwa.  Proszę mi  wytłumaczyć jakim prawem  domagacie się od  użytkownika  posiadającego "pełną rejestrację" dodatkowych dokumentów - dowodu osobistego?

Użytkownik działa na Allegro lat 10,  był na pewno  zweryfikowany  bo przecież  nie mógłby  niczego kupić  czy sprzedać.   W regulaminie owszem jest opisany proces  rejestracji,  ale  przypomniało się  wam po 10 latach  że  brakuje  wam dowodu os? 

Ja jestem na Allegro lat 20,  czy też  zawiesicie  mi pewnego dnia konto,  tak po prostu, bez powodu ?

Bo w regulaminie  nie ma wzmianki o  dodatkowej  weryfikacji konta.

To jest piękny przykład bezprawia  właśnie,  " kowal zawinił, cygana powiesili"

Nikt nie  wyjaśnia  dlaczego  tak się stało że jeden przedmiot  kupiły dwie osoby  tylko  najprościej:  zablokować konto  i niech  się  sprzedający tłumaczy.  Chodzi  o to żeby dwie prowizje zapłacił - zgadłem?

Nie  zasłaniajcie  się regulaminem  bo nigdzie  w regulaminie  o takich  przypadkach nie ma mowy.

oznacz moderatorów

kasi_ak
#12 Orędownik#

Powiem szczerze to jakas tragifarsa... juz samo zadanie wyslania dowodu jest niezgodne z rodo, skad czlowiek ma wiedziec gdzie skan tego fokumentu trafi...no i ten czas, ponad miesiac nie mozna odblokowac konta???

oznacz moderatorów