anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart - ktoś ukradł zawartość przesyłki a środek uzupełnił kartkami papieru

sleepy_Owl
#7 Wielbiciel#

Witam, 

mam sprawę. Klient kupił posciel z allegro smart. W środku zamiast poscieli byly kartki papieru. Widac na zdjeciach, ze przesylka rozpakowana i znow zapakowana niechlujnie. Klient tego nie zerobił bo dzwonił o 17.02 a odebrał o 17 z sekundami. Reklamacja złozona do inpostu. Jak to rozwiazać z klientem żeby wyszło dobrze?

Zakup przez smarta.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#

@sleepy_Owl Kupił i należy Mu się towar, Ty odpowiadasz za towar do chwili dostarczenia, musisz mu wysłać powtórnie.

oznacz moderatorów

sleepy_Owl
#7 Wielbiciel#

A jest jakiś sposób żeby to zrobić bez ponoszenia kosztów wysyłki?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie ma.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@sleepy_Owl  ta jest taki sposób. Niech klient odstąpi od umowy iz wróć mu wpłatę a potem niech kupi drugi raz ze smartem

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@sleepy_Owl Złóż reklamacje do Allegro jeśli wysyłałeś poprzez allegrowe dostawy 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

sleepy_Owl
#7 Wielbiciel#

Spróbuję. A gdzie się ją składa?

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@sleepy_Owl tutaj napisz, bo nie widzę gdzie się składa reklamacje do allegro i zaznacz że nie chcesz korzystać z ich pełnomocnictwa do składania reklamacji w inpost a sam składasz reklamacje do allegro w związku z zaistniałym problemem dostawy przez inpost i opisz. Zapytaj też, ze jeśli to zły formularz do złożenia reklamacji to nich Ci wskażą poprawny do złożenia reklamacji do allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a15a9f5c-9576-484c-8ee8-1afcccca117c

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz pisać ale nie sądzę żeby All coś z tym zrobiło, reklamację składaj do InPostu.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@sleepy_Owl  hmm jesli nie masz monitoringu przy pakowaniu to raczej nic nie zrobisz.;(

Klientowi towar wyśłij drugi raz  on nic nie zawinił.

Pewnie którys z pracowników u przewoźnika lecz nie jestes w stanie nic nikomu udowodnic.

Jedno co możesz zrobić to wyciągnąć wnioski na przyszłośc. Monitoring lub chociaż fotografowanie paczek.

oznacz moderatorów

sleepy_Owl
#7 Wielbiciel#

Klient nic nie zawinił to fakt, ja też się wywiązałem. Bardziej się już opłaca zwrócić klientowi pieniądze niż znów wysyłać i stracić na towarze i wysyłce

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@sleepy_Owl  pamietej że handlując budujesz takze swoją marke i relacje z klientem. Czasem warto dołożyc 10 zł po to aby klinet wrócił czy polecił Cie znajomym.

Sugerowałbym zostawic decyzje klientowi. Kilka zlotych na wysylce Cie nie zbawi a zadowolony klient może zaprocentować w przyszłości. 🙂

Ja doceniam klientów którzy regularnie wracają to daje  oszczednosci na reklamie 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@sleepy_Owl Będą to mniejsze straty niż te który mogą Cię czekać jak klient będzie niezadowolony i rozpocznie się "wojna", wówczas All stanie po stronie klienta, i będą dużo większe konsekwencje.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@sleepy_Owl Klientowi oddaj całą wpłatę lub wyślij na swój koszt towar ponownie. Twoja reklamacja w InPost to odrębne postępowanie, klient nie musi czekać na jej rozstrzygnięcie.

oznacz moderatorów