anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Standard adres nadawcy

SmolarekTS
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór,

jestem początkującym sprzedawcą i chciałbym dotrzeć do jak największej liczby konsumentów. W tym celu chciałbym zwiększyć ilość oferowanych sposobów dostaw, oraz obniżyć ich cenę. Jednak działam w modelu dropshippingowym, stąd moje pytanie. Czy zamawiając kuriera z opcji dostawy "Allegro Standard" mogę podać adres hurtowni, czy towar jest odbierany tylko z adresu sprzedawcy? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SmolarekTS bardzo przepraszam, że czekałeś na odpowiedź! Można to zrobić nadając przesyłki przez Wysyłam z Allegro. W książce adresowej możesz dodać adres hurtowni i przy nadawaniu wybierać ten właśnie adres, natomiast w Ustawieniach zaawansowanych można wybrać opcję "Inne dane na etykiecie" - wtedy na etykiecie możesz umieścić swoje dane (a nie hurtowni).

Zgodnie jednak z informacjami z zakładki Ustawienia > Zaawansowane: jest to "Opcja pozwalająca zastąpić rzeczywisty adres nadawcy widniejący na etykiecie innymi danymi adresowymi. Zmiana dotyczy wyłącznie danych na liście przewozowym i nie wpływa na miejsce podjazdu kuriera. W przypadku zwrotu przesyłki będzie ona doręczona na adres nadawcy widniejący na etykiecie (czyli możesz tam podać swój adres). Opcja dostępna tylko dla DHL, DPD, Fedex, UPS, InPost Kurier i Poczta Ekspres 24. Po jej włączeniu, w formularzu zamówienia pojawi się dodatkowa pozycja "Dane na etykiecie".