anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ciągle nie można nadać przesyłki Inpost

cleanboxcom
#7 Wielbiciel#

Od momentu pojawienia się awarii ciągle nie mogę nadać przesyłki InPost. Przed momentem próbowałem.

Dodatkowo klientowi została naliczona opłata, pomimo oferty Smart.

Wysłałem już kilka zgłoszeń i ciągle bez zmiany.

Cały czas dostaję komunikat "Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cleanboxcom Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

cleanboxcom
#7 Wielbiciel#

06e04750-5e11-11ed-ae13-73de493d2699

oznacz moderatorów

cleanboxcom
#7 Wielbiciel#

Problem cały czas nie jest rozwiązany. Klient rozpoczął "Dyskusja z kupującym", bo jest zniecierpliwiony brakiem przesyłki. Poproszę o instrukcję co mam dalej zrobić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Paczkomat InPost?

oznacz moderatorów

cleanboxcom
#7 Wielbiciel#

Tak. Dostarczę paczę osobiście.

oznacz moderatorów