anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy klientka, która niedoczytała opisu, może domagać się zwrotu?

Client:48050025
#7 Wielbiciel#

Jakiś czas temu wystawiłam maszynę do szycia na licytację. Dodałam zdjęcie podgladowe z internetu. Informacja była cały czas w opisie, że jest to zdjęcie podgladowe. A moja maszyna jest w biurku/stoliku. Pewna pani wygrała licytację, wysłała pieniądze za towar i przesyłkę. Dogadaliśmy się ,że maszynę dostarczę do kuzyna Pani podała adres wszystko było dogadane jednak Pani zapoznała się z opisem dopiero po sfinalizowanej transakcji i domaga się zwrotu towaru. Straszy mnie sądem. Proszę mi powiedzieć co mam w tej sytuacji zrobić? Nie zlamalam regulaminu po mojej stronie wszystko jest ok, a zostałam potraktowana jak oszustka

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:48050025 Jeżeli pani zgłasza zwrot, to jako osoba prywatna nie musisz przyjmować, tutaj czytam że to jest reklamacją niezgodności z opisem, więc zapewne przyjmiesz i oddasz kasę, oczywiście masz prawo do odrzucenia reklamacji. Jak  pani złoży wniosek do POKu i otrzyma kasę, Allegro zażąda zwrotu od ciebie, mogą także zablokować Ci konto.

oznacz moderatorów

Mieszacz44
#9 Pomysłodawca#

Zdjęcia to też wiążąca część oferty. Wprowadziłaś kupującą w błąd zamieszczając inne zdjęcia. Najlepiej oddaj pieniądze klientce i wystaw jeszcze raz z poprawnymi zdjęciami.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:48050025 Sprzedałaś jako osoba prywatna, więc nie masz obowiązku przyjęcia zwrotu. Masz jednak obowiązek rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli maszyna była opisana dobrze, reklamacji uznawać nie musisz. Jeśli w opisie i zdjęciach były nieścisłości, lepiej uznaj racje klientki.

P.S. zdjęcia poglądowe, nie podglądowe 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Młodzi podglądają, a nawet zaglądają.💃

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48050025 Nie można dawać żadnych zdjęć poglądowych, zdjęcia mają przedstawiać sprzedawany towar, za który odpowiadasz z rękojmi przez 2 lata. Klient składa reklamację, musisz ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Po uznaniu wymieniasz towar na swój koszt lub zwracasz klientowi wszystkie koszty, także koszt odesłania. Jeśli reklamację odrzucisz, klient może założyć spór, a także skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Jeżeli otrzyma rekompensatę, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów. Były tu opisywane przypadki blokady kont w podobnych sytuacjach. Nie można manipulować opisem.

To nie jest żaden zwrot bez podania przyczyny.

oznacz moderatorów