anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktoś miał podobny problem z Managerem Przesyłek?

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Witam, zwracam się o pomoc w tym miejscu, bo może ktoś miał podobny problem. Opłaciłam trzy wysyłki z Managera Paczek, a mogę wydrukować tylko dwie etykiety, trzecia widnieje jako nieopłacona, a z konta zeszło za trzy. Napisałam do Impostu, ale nie mam żadnej odpowiedzi, a paczkę powinnam już wysłać. Co zrobić w takim przypadku?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Na stronie in postu masz numer kontaktowy na czat ,tam poproś o szybkie wyjaśnienie.

oznacz moderatorów

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Dzwoniłam na infolinię, tam przekierowano mnie do POMCY  Inpost, napisałam do nich, ale odpowiedzi póki co brak.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@nostalgia53 
Jeśli poruszona sprawa została opisana w mailu wysłanym do naszego Biura Obsługi Klienta, uprzejmie prosimy o cierpliwość. Postaramy się udzielić informacji zwrotnej tak szybko jak to możliwe. 
Zachęcamy również do zapoznania się z instrukcją nadawania przesyłek Allegro, którą znaleźć można w Managerze Paczek w zakładce Allegro - w celu upewnienia się, że wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie. 

oznacz moderatorów

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Jeśli opłata została zrobiona, to zdaje się wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie.

oznacz moderatorów

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Na czacie odpowiada głupi automat, niczego nie rozumie.

oznacz moderatorów