anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można przywrócić zarchwizowane aukcje?

kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Ze względu na problemy z weryfikacją i przekształceniem firmy wszystkie nasze aukcje zostały zarchiwizowane.

Czy istnieje możliwość przewrócenia tych aukcji?

Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kosmethurt sprawdź proszę czy nie masz możliwości wznowienia ofert w zakładce Mój asortyment po wybraniu filtra "zakończone". 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Niestety nie mam żadnych aukcji

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kosmethurt prześlij proszę zrzut ekranu z tej zakładki, na którym widoczny będzie wybrany filtr "zakończone". 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Screenshot 2023-02-01 at 07-06-32 Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kosmethurt Dziękuję, ile dokładnie czasu minęło od zakończenia tych ofert?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Ciężko to dokładnie określić, ale zakończyliśmy aukcje pod koniec listopada ze względu na zmianę danych i przekształcenie firmy. Weryfikacja ze strony allegro trwała bardzo długo mimo, iż wysyłaliśmy kompletne dokumenty i kontaktowaliśmy się mailowo. A około tydzień temu zniknęły nam wszystkie aukcje i nagle dane zostały w pełni zaakceptowane...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kosmethurt Jeśli od zakończenia ofert minęło więcej niż 60 dni to są przenoszone do archiwum i nie ma możliwości ich wznowienia. Jedyna opcja to wystawienie ich na nowo. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kosmethurt
#9 Pomysłodawca#

Wszystko rozumiem, ale do tego stopnia wasza platforma przedłużała weryfikację, że teraz straciliśmy wszystkie aukcje! Więc czemu z powodu braku kompetencji osób które tę weryfikację przeprowadzały mamy teraz tracić czas na wystawianie nowych aukcji co zajmie na pewno sporo czasu...?

oznacz moderatorów

kosmethurt
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów