anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Fałszywa negatywna ocena

Consulus
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Kupujący zamówił towar, nie odebrał z paczkomatu i następnie wystawił "nie polecam". Podczas nawiązania kontaktu telefonicznego, odebrał starszy pan, który o niczym nie wiedział. Z racji tego że jestem początkujący nie mam zbyt wiele ocen, jednak to jest jedyna negatywna, która zaniżała ogólną ocenę sprzedaży na tyle, że mam cofniętą usługę SMART, co bardzo odbija się na mojej sprzedaży. 

Konto z którego dokonano zakupu istnieje 2 miesiące, a ostatnie logowanie odbyło się w dniu wystawienia oceny (od tej pory minęło kilka dni). Kupujący specjalnie zamówił najtańszy produkt z oferty aby ponieść jak najmniejszą kwotę kosztem wystawienia negatywnej opinii. Jakakolwiek próba kontaktu konczy się niepowodzeniem.

Opinia Allegro - klient dokonał płatnośc i nie możemy usunąć komentarza. 

Podsumowując, czy każdy może zakładać różne konta, zamawiać towar którego nie ma zamiaru odebrać i wystawiać negatywy? Czy kryteria oceny nie powinny być jakoś regulowane? Jak klient może ocenić chociażby zgodność towaru z opisem skoro nawet go nie odebrał?

Dla mnie sytuacja jest oczywista. Zakup został dokonany z premedytacją zaniżenia sprzedającemu jakości sprzedaży. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mwmonety
#21 Demiurg#

Mógł ktoś z młodszych domowników tego klienta dla zabawy zrobić u ciebie taki zakup .Spróbuj nawiązać kontakt z właścicielem tego konta ,wyjaśnij mu całą sprawę .Jeśli jest wyrozumiały to poproś go o usunięcie negatywnej opinii .

oznacz moderatorów

Consulus
#9 Pomysłodawca#

No właśnie problem w tym, że nie ma możliwości nawiązania kontaktu, zarówno telefonicznie jak i mailowo. Dane właściciela rachunku są z Wrocławia, a towar zamówił do paczkomatu w Warszawie podając dane kontaktowe osoby która nie istnieje. 

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#