anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile czekać po zgłoszeniu na zwrot towaru od klienta?

Pegazus77
#8 Zapaleniec#

Mam taką sytuację - klient zgłosił zwrot (w terminie 14dni) 13 października, do dziś nie otrzymałam fizycznie towaru, napisałam dziś (19 października) smsa do klienta i zero odzewu. Co dalej robić w takiej sytuacji? Dodam tylko że wcześniejsze zwroty (bo się dwa zdarzyły), towar dostawałam następnego dnia od zwrotu - wszystkie trzy zwrot in postem .

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Klient ma 14 dni na wysłanie zwracanego towaru, licząc od dnia zgłoszenia zwrotu. Data otrzymania przez Ciebie zwracanej paczki nie ma znaczenia.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Pegazus77 Po wygenerowaniu kodu zwrotu, klient ma 14 dni na odesląnie.

oznacz moderatorów

mSport_com_pl
#9 Pomysłodawca#

Klient ma 14 dni na to,żeby poinformować cię o zwrocie oraz kolejne 14 dni od daty poinformowania na odesłanie towaru.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Pegazus77  może się rozmyślił i nie zwraca, czekaj jak dostaniesz to rozliczysz jak nie to zlewka 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów