anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost zwrócił moje paczki - czy mogę ponownie zrobic "Import Allegro Inpost" dla tych ofert ?

Arkadia_OK
#11 Animator#

Witam,
Kilka dni temu wysyłałem 2 paczki paczkomatem Inpost.
W wyniku mojej pomyłki jak i błędnej informacji z Inpost dzisiaj dostałem zwrot obu przesyłek.
Czy można w jakiś sposób jeszcze raz zaimportować z Allegro przesyłki do Inpostu?

Pozdrawiam,
Sławek

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Arkadia_OK

Jeśli korzystałeś z Managera Inpostu to tak. Zmień na wygenerowane, wprowadź login kupującego i masz etykietę.  Jeśli  były z opcją Smart to niestety będziesz musiał za nie zapłacić.

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

@Kaliope_Brzeg, Nie mam opcji Smart. Status przesyłki na "manager.paczkomaty.pl" jest "Zwrócony nadawcy" i wszystkie opcje (poza "Exportuj" są nieaktywne.
Tak jak napisałem pomyłki były zarówno po mojej stronie jak i Inpostu...

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Arkadia_OK  Nie generujesz drugi raz starej etykiety, tylko nową, z nowym numerem. Klikasz Allegro, Import Allegro Inpost, zmieniasz filtr na wygenerowane i szukasz kupującego po loginie albo wklepujesz ręcznie. I generujesz nową etykietę.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Arkadia_OK Przecież to oczywiste jak towar wrócił to musisz wygenerować nową etykietę, na starej nie da się wysłać.

oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

@LEW433 tak, to jest oczywiste, ale w taki sposób muszę zapłacić za przesyłkę drugi raz...

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Arkadia_OK  

Błędy niestety kosztują. Jeśli zrobiłeś coś nie tak to musisz zapłacić za etykietę. Nie ma opcji, żeby drugą paczkę wysłać za darmo.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz tak zrobić jak proponuje @Kaliope_Brzeg ale skoro błąd InPostu to składaj im reklamacje.

oznacz moderatorów