anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący żąda rekompensaty, a niewłaściwie używał produkt

malapani_art
#8 Zapaleniec#

Słuchajcie, mam taką sytuację. Wykonuję ręcznie wykonane rzeczy z materiału jakim jest papier i folia. Na aukcji w opisie oferty zaznaczam, że produkt wykonany jest z papieru, a zdrapki należy zdrapywać monetą. Przy wszystkich ofertach, jakie do tej pory sprzedaliśmy - nie mieliśmy żadnych uwag, a wręcz przeciwnie - kupujący pisali same pozytywy, nawet w prywatnych wiadomościach. Dziś otrzymaliśmy w otwartej dyskusji informację od klientki cytuję: 

"Witam, podarowała prezent dzien wczesniej narzeczonemu poniewaz pojechał w delegacje Jak sie okazuje państwa produkt nie spełnia oczekiwań Zdrapki podczas drapania maja twarda nawierzchnie przez co podczas drapania robi sie dziura … Oczekuje jakiejs rekompensaty bo nie moze tak byc Zapłaciłam za produkt a on jest wadliwy . "

Facet tak drapał mocno te zdrapki, że zrobił dziurę... Tak prawdę mówiąc, trochę mnie zszokowała ta wiadomość 😆 bo nigdy nikt nic takiego nie zgłaszał. I teraz baba żąda rekompensaty. Zdrapki były wykonane na zamówienie indywidualne, personalizowane, więc rozumiem, że chce odzyskać pieniądze, ale nie może zwrócić produktu, więc korzysta rzekomo z reklamacji i próbuje tym kanałem. Pomijając fakt, że dziury to można mieć (nawet w głowie) i zrobić wszędzie, jeśli się nie umie z czegoś korzystać i że klientka nie wysłała po zakupie wymaganych informacji (sami pofatygowaliśmy się wysyłając jej smsa, żeby łaskawie wysłała potrzebne informacje do zrealizowania zamówienia) - to co zrobilibyście na moim miejscu w tej sytuacji ? Wg mnie produkt jest wykonany z materiału takiego, jak pisze na aukcji i tu jest nieumiejętne używanie go. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@malapani_art  Może facet wydrapał coś zbyt fantazyjnego i teraz ściemnia że zrobiła się dziura 😂🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów

malapani_art
#8 Zapaleniec#

Dzięki za pocieszenie👍😂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Musisz reklamację rozpatrzyć, możesz zażądać w tym celu odesłania towaru, możesz uznać albo nie. Kupujący ma prawo do reklamacji, ma narzędzia tu na Allegro takie jak: dyskusja i oceny.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@malapani_art Nie możemy Ci powiedzieć co masz zrobić bo decyzja należy do Ciebie.
Możemy Ci powiedzieć jakie masz możliwości.

Możesz uznać reklamację - nawet jeśli jest niesłuszna w Twojej opinii - i mieć mimo wszystko zadowolonego klienta.

Możesz reklamację odrzucić - ale wtedy licz się z negatywem i w konsekwencji utratą SMARTA.
Przy tak małej ilości komentarzy jaką masz obecnie to będzie dla Ciebie katastrofa...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@malapani_art to jest reklamacja i masz obowiązek się do niej odnieść co nie znaczy ,że uznać . Masz wątpliwości co do roszczenia klientki to poproś o odesłanie w celu weryfikacji produktu , Znasz swoje produkty , ocenisz i wówczas podejmiesz decyzję .

oznacz moderatorów