anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący ma zablokowane konto - co to oznacza dla sprzedającego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
SzukamLampy
#10 Popularyzator#

Kupujący dokonał u nas zakupu i zapłacił za niego. Rozpoczęliśmy realizację zamówienia, ale gdy chcieliśmy do niego wysłać wiadomość otrzymaliśmy powiadomienie, że wiadomość nie mogła zostać dostarczona, a niżej, że podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne. 

Nie wiemy jak sprawdzić, czy konto jest faktycznie zablokowane. Chcieliśmy spytać, czy wiąże się to z jakimś ryzykiem dla nas jako sprzedającego? Skoro kupujący u nas zapłacił za towar i wpłata widnieje w Allegro finanse, to wydaje nam się, że powinniśmy to zamówienie normalnie zrealizować. Miał ktoś już taką sytuację?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

SzukamLampy jeśli masz zapłatę to powinieneś wysłać . Być może kupujący ma blokadę  za grzeszki związane ze sprzedażą na tym koncie .

oznacz moderatorów
SzukamLampy
#10 Popularyzator#

Tak zrobimy, dzięki. A on będzie mógł sobie śledzić drogę przesyłki, dostanie nasze powiadomienia?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

SzukamLampy jeśli miał możliwość dokonania zakupu widać ograniczenie na koncie jest tylko częściowe .

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

zapytajcie o to bezpośrednio allegro

oznacz moderatorów
SzukamLampy
#10 Popularyzator#

Tak zrobiliśmy, allegro to już sprawdza. Dziękuję wszystkim za pomoc :).

oznacz moderatorów