anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie zakończył transakcji i w wiadomości zrezygnował z zakupu - zwrot prowizji

aragorn1991
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

08.08.2020r. Kupujący "kupił" jedną z proponowanych srebrnych monet. Niestety w wiadomości napisał, że rezygnuje z zakupu. Została naliczona prowizja i chciałbym wnioskować o jej zwrot. Nie mogę sobie poradzić z procedurą składania wniosku o ten zwrot, gdyż nie wyszukuje zamówienia.

Proszę o kontakt.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Rad-Stol
#12 Orędownik#

kupujący musi anulować zakup dopiero wtedy zlozysz wniosek o zwrot prowizji

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Rad-Stol nie musi 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Spróbuj wpisać login kupującego.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96 @aragorn1991 a zakup nie był przypadkiem tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane

________
Κώστας
oznacz moderatorów

CZ-edu
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,
Trzeba wejść w zamówienie i tam ustawić płatność jako nieopłacone
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/?payment.status=NONE%2CCANCELLED%2CIN_PROGRESS%2...

Akcje--->Zwrot prowizji 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@CZ-edu jak znam życie zakup na Lokalnie i nie będzie zwrotu 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

CZ-edu
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

aragorn1991
#7 Wielbiciel#

Czyli, że nie dostanę zwrotu prowizji bo na lokalne?


Dzień dobry,
Trzeba wejść w zamówienie i tam ustawić płatność jako nieopłacone
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/?payment.status=NONE%2CCANCELLED%2CIN_PROGRESS%2...

Akcje--->Zwrot prowizji 

Tutaj niestety nie wyszukuje mi żadnych zamówień

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Na AL nie ma prowizji nazwali sobie ten proceder obsługą transakcji i zwrotów nie chcą robić. ich cyrk ich reguły .

oznacz moderatorów