anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujacy kliknoł opcję płatne przy odbiorze,i kiedy przyjechał po instrument, zrezygnował

MAMY ROZWIĄZANIE!
brodanix
#7 Wielbiciel#

była opcja płatne przy odbiorze,po czym jak przyjechał po odbiór instrumentu zrezygnował,z zakupu bo nie o taki instrument mu chodziło,kwestia jak mam się teraz,rozliczyć z Alegro skoro naliczono mi prowizje od sprzedaży,a jej nie sfinalizowano,przy odbiorze osobistym.Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
kytorr
#13 Ambasador#

zwrócić się o zwrot prowizji
wejdź --> https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ znajdz to zamówienie po prawej masz menu akcje--> zwrot prowizji

oznacz moderatorów
brodanix
#7 Wielbiciel#

No fajnie ale ja to mam w lokalnych i nie ma tam takiej opcji

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli przedmiot był sprzedawany na Allegro, wystąp o zwrot opłaty tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

Jeżeli to było Allegro Lokalnie, gdzie prowizje zgodnie z zasadami nie są zwracane, napisz prośbę o zwrot opłaty tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Prośbę odpowiednio uzasadnij.

oznacz moderatorów
brodanix
#7 Wielbiciel#

Napisałem ,zobaczymy. tym bardziej,że nie było transakcji finansowej przez portal alegro lokalnie,bo kliknoł płatne przy odbiorze,i nie ma sie teraz czego chwycić.nawet chyba kupujący nie może zwrotu zrobić,bo był do odbioru osobiscie. nie mozna założyć sporu -po prostu nic,Jedynie co mozna to mój czat,z kupujacym,ciekaw czy ktos to czyta z pracowników.

oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Myślę, że przy takim zwrocie będą pytać u kupującego czy rzeczywiście zrezygnował. Jak to kiedyś było przy wszystkich zwrotach.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Gasmin_pl najgorsze jest to, że min. 50% takich pytań u kupujących kończyło się odpowiedzią, że oni nie rezygnowali z zakupu. Mi nawet zdarzały się sytuacje, że przy nieodebranych pobraniach cwaniaczki klikali, że to nie prawda, że do transakcji nie doszło. Allegro oczywiście wtedy nie zwracało za 1szym razem prowizji, dopiero po odwołaniu.

oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@konto zamknięte  też tak miałam. Ale po odwołaniu zawsze otrzymywałam prowizję z powrotem. Po tej nowej zmianie jestem zadowolona. Czekam 7 dni (wyskakuje mi dzwoneczek w Menedżerze Sprzedaży) i składam wniosek o zwrot prowizji. Od jakiegoś czasu nie wysyłam za pobraniem. Nabawiłam się już w to. Jak jest anulowane przez kupującego również jak i przy odstąpieniach od umowy - zwracają nie tak szybko jak te nieopłacone, ale za ostatnie kilka miesięcy miałam tylko jeden przypadek kiedy nie zwrócili. Ale znów po odwołaniu jest ok.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Gasmin_pl Jestem dokładnie tego samego zdania co Ty. Jedyna pozytywna zmiana na Allegro to właśnie obecne zwroty prowizji i również ja, wyleczyłem się już pobrań. Teraz mam święty spokój bo wiem, że mam ten komfort, że nawet gdy ktoś czegoś nie odbierze to chociaż mam z czego potrącić za przesyłkę.

oznacz moderatorów
brodanix
#7 Wielbiciel#

Dostałem anulacje prowizji !!!!  ,więc sprawa załatwiona ,ale w drodze wyjątku,ponoc ostatni raz, Teraz będe wystawiał z opcją kup teraz  platne  zgóry.

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@brodanix No i z czego tak się cieszysz? 🙂 To chyba normalne, że Allegro nie pobiera opłat, gdy sprzedający finalnie nie sprzedał? 🙂

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Ale wiesz, że to było AL + odbiór osobisty i równie dobrze mogli nie zwracać?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów