anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu prowizji a towar nie został wysłany gdyż klient odmówił

MAT_MAR1
#7 Wielbiciel#
Client:43283697
tranzakcja z dnia  data sprzedaży:8 maj 2021, 08:29

KUPUJĄCY

Jan Jurkowski
Client:43283697
+48 503 428 917

Włóknina ścierna MIRLON szara ROLKA 150 X 10 m.
MAT_MAR1_0-1624428926606.jpeg

 

NR OFERTY
7807198337
KUPUJĄCY
Client:43283697
DATA ZAMÓWIENIA
08 maj. 2021, 08:29
PODSTAWA PROWIZJI
3 × 157,94 zł
DATA WNIOSKU
08 maj. 2021, 10:51
KWOTA RABATU
74,85 zł
STATUS WNIOSKU
ODRZUCONY
 
Nie otrzymałem zwrotu prowizji a towar nie został wysłany gdyż klient odmówił zakupu. przy aukcji nie ma nawet nr przesyłki.
Proszę o przyznanie rabatu, gdyż nie podstawnie nie został nam przyznany.
Proszę sprawdzić 
nie ma nr przesyłki
faktury
i jest notatka o treści
Dzień dobry. jakie kolory włóknin mamy wysłać? szara, bordo, zielona? Klient zrezygnował z zakupu po telefonie
 
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@MAT_MAR1 Złóż odwołanie tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Opisz sytuację i załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego. Kupujący zapłacił? Jeśli tak, dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty. Jeśli nie zapłacił, napisz o tym w odwołaniu.

oznacz moderatorów