anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana paczka

MAMY ROZWIĄZANIE!
Felooo8
#7 Wielbiciel#

Witam, klient nie odebrał paczki z paczkomatu i teraz do mnie wraca.

Kupujący napisał do mnie maila, że nie zauważył powiadomienia, ale dalej jest zainteresowany moim produktem.

Co zrobić w takiej sytuacji?

Anulować ofertę, zwrócić pieniądze i wystawić od nowa? Czy może jest jakaś inna opcja. Oczywiście zależy mi na bezpieczeństwie, aby nie doszło do sytuacji, że klient napisze, że towaru nie odebrał i mam mu zwrócić pieniądze, a ja mu już wyśle.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mwmonety
#21 Demiurg#

Jak paczka wróci kupujący niech opłaci drugi koszt wysyłki lub anulujcie transakcję i wystaw mu ponownie w umówionym czasie by ktoś inny nie podkupił.

oznacz moderatorów
Felooo8
#7 Wielbiciel#

A w jaki sposób ma zapłacić za drugą wysyłkę? Mam mu podać swój nr konta bankowego czy jest taka opcja na Allegro (nie znalazłem nic takiego)?

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Felooo8 w zakładce  "kupione", klient ma płatność za zamówienie i tam jest przycisk "dopłać"

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Tak, max dopłata to 30 zł.

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Mam podobną sytuację.

oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

No to wiesz co masz zrobić.

Najlepiej poinformuj klienta i zapytaj czy odstępuje od umowy i ewentualnie zakupi ponownie, czy chce ponowną wysyłakę po wcześniejszym opłaceniu jej ponownych kosztów.

 

oznacz moderatorów
pecela
#16 Inspirator#

Idealnie w czasie jak zgłosiłem sprzedawcy, że nadal nie otrzymałem przesyłki. Ciekawy zbieg okoliczności.

oznacz moderatorów