anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obserwowane wyszukiwania - kłopot z aplikacją mobilną

Monecjusz
#9 Pomysłodawca#

Do dziś obserwowane wyszukiwania wyświetlały się w wersji na kompie i w wersji mobilnej identycznie - działały wszystkie włączone filtry. Od dzisiejszego popołudnia w aplikacji mobilnej po prostu pokazuje wszystkie oferty w danej kategorii. Czy Allegro cos przekombinowało z wersją mobilną?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

lt_maxon
#7 Wielbiciel#

U mnie podobnie. Jedno z zapytań zwraca wszystkie kategorie a inne zwraca komunikat "spróbuj ponownie później"

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Monecjusz @lt_maxon Czy problem nadal występuje po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu aplikacji?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Monecjusz
#9 Pomysłodawca#

@nat_not

Tak. Pisałem o tym problemie przez Sklep z którego pobieram aplikacje. Podobno wiedzą o problemie i w następnej wersji mają to poprawic... Ale ile można czekać, takie rzeczy to szybką poprawka się załatwia.

oznacz moderatorów

lt_maxon
#7 Wielbiciel#

Po reinstalacji jest to samo. Ewidentnie jest jakiś problem z obsługą zapytań składanych w aplikacji przy pomocy opcji 'obserwowane'.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lt_maxon Jeśli @Monecjusz dostał już potwierdzenie, że problem zostanie usunięty przy kolejnej aktualizacji, pozostaje czekać.

Przepraszamy za te nieprawiłdowości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Monecjusz
#9 Pomysłodawca#

@nat_not a ja bym jednak prosił o interwencję, jak się dużo kupuje to aplikacja mobilna w tym aspekcie (obserwowania) jest niezwykle pomocna. Odpowiedź że zostanie poprawiona bez wskazania kiedy jest jednak trochę zbywaniem... Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Monecjusz To nie jest zbywanie. Wiemy o problemie i poprawka zostanie wdrożona przy kolejnej aktualizacji. Wcześniej zespół odpowiedzialny za aplikację nie usunie tej niedogodności.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów