anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU nie mogę wypłacić środków

grzmilord
#7 Wielbiciel#

Wczoraj rozpocząłem weryfikację payU, dzisiaj widzę że opcja w ustawieniach wypłat widnieje jako aktywna, jednak nadal przycisk do wypłat jest wyszarzony. To normalne? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

A środki są , bo jak nie masz to normalne.

oznacz moderatorów

grzmilord
#7 Wielbiciel#

Tak są.

Nie rozumiem tylko dlaczego na jednym ekranie pokazuje ze sa a na drugim ze nie ma.

Screenshot 2021-11-23 at 09.48.11.pngScreenshot 2021-11-23 at 09.48.23.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@grzmilord Czy zamieniałeś dane dot. konta do wypłat albo numer rachunku? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

grzmilord
#7 Wielbiciel#

Tak, zmienilem te dane wczoraj, bo poprzednie konto mialo problem z wyslaniem mi smsa zebym mogl zrobic przelew. 

Zmienilem dane na obecne, zrobilem przelew, a dzisiaj zmienil sie status w payU na "aktywny" ale jak pisalem nie moge wyplacic srodkow. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@grzmilord To standardowa blokada po zmianie danych, która trwa 24 godziny. Sprawdź proszę ponownie tę zakładkę dziś, w okolicy godz. 14, wypłaty powinny być aktywne. Gdyby jednak pojawił się jakiś problem, napisz tutaj ponownie, wówczas będę działać.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

grzmilord
#7 Wielbiciel#

Ok, dzięki

oznacz moderatorów